free download 78 travel guides written by experts

Activia aduce consumatorilor experiențe unice printr-o nouă campanie de vară

Vara consumatorilor de iaurt începe cu Activia: brandul lansează o nouă campanie integrată de comunicare prin care aduce consumatorilor experiențe rafinate de vară și un nou produs: Activia de băut Piersică și Fructul Pasiunii.

Campania se derulează în perioada 1 iunie – 19 august 2016 și este susținută prin spot TV, o componentă puternică de digital, activări in-store, BTL și un mix de acțiuni de relații publice. Produsele aflate în centrul acțiunilor de comunicare sunt noul Activia Piersică și Fructul Pasiunii și Activia Pina Colada – declarat ,,produsul anului” în aprilie 2016*


,,Consumatoarele Activia sunt mai aproape de noi ca oricând. Și vrem să le oferim tot ceea ce merită: mai exact experiențe unice, acele momente de care îți aduci aminte toată viața. Vorbim de inspirație subacvatică, bilete la cele mai dorite concerte ale verii, muzică, întâlniri cu persoane pe care le admiră dar și multe alte surprize. Cea mai bună cale de a avea grijă de tine pornește de la ceea ce îți face bine în interior, așa că le-am pregătit o colecție de cocktailuri de vară cu Bifidus Actiregularis care pot fi consumate oricând, sunt ușoare și gustoase. Fie că ești la plajă sau iei o pauză la birou, iaurturile de băut Activia sunt alegerea potrivită.”  declară Carmen Boer – Senior Brand Manager Activia.

Consumatoarele sunt invitate să încerce orice iaurt Activia de băut, să intre pe www.activia.ro sau să trimită un SMS** la 1772 cu numărul bonului fiscal și pot câștiga două bilete la cele mai dorite concerte ale verii. În plus, pe www.activia.ro își pot crea propria melodie și își pot dubla șansele de câștig cu un share pe Facebook.

Toate detaliile despre proiect, precum și informații interesante pentru consumatori sunt actualizate constant pe platforma www.activia.ro și pe pagina de Facebook Activia.

Agențiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt:
Abordare strategică și creație: Geometry Global
Relații publice: IMAGE PR
Media: Mediaedge
Digital: Syscom Digital
In-store: Fieldstar.

Spot TV campanie:

* coform studiului comunicat de Media Concept Store și realizat de EXACT Cercetare și Consultanță, membră ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe 4000 de consumatori români, cu vârstă de peste 18 ani.
** Tarif standard per SMS. Număr disponibil în rețelele Orange, Telekom Mobile și Vodafone.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *