Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Activarile digitale Orange si SeniorHyper aduc oamenii mai aproape

Distracție, stare de bine, tehnologie, familie – Orange România și SeniorHyper și-au propus să ne apropie de lucrurile care contează, ținând cont de realitatea lumii puternic digitalizate în care trăim, în cadrul evenimentului #Orange4U, organizat în Piața Universității între 12 și 20 septembrie.

Persoanele care vizitează Cortul Orange în această perioadă vor fi întâmpinate cu multe surprize, aplicații, instalații interactive și tehnologie de ultimă generație. Cortul este organizat în 9 zone ce corespund nevoilor esențiale ale clienților, cărora Orange le răspunde prin produsele și serviciile oferite: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.

“Cu Orange avem un parteneriat de durată în ceea ce privește activările digitale care folosesc o componentă importantă de tehnologie. Rebrandingul din acest an ne-a dat ocazia să ne punem încă o dată “mușchii” la încercare venind cu idei noi și relevante pentru public iar perechea idee-tehnologie a fost asul din mâneca noastră bine suflecată și atent împăturită.”, declară Vasile Alboiu, Chief Creative Officer.

Pentru două dintre aceste teme, Familie și Beneficii – Orange și SeniorHyper au făcut echipă și au dezvoltat activări digitale care să transmită participanţilor la eveniment noua filozofie Orange.

În camera ,,Familie’’, cei prezenți sunt invitați să adauge o nouă amintire în albumul familiei. Cum? Ţinându-se de mână cu cei dragi pentru a putea activa camera foto. Portretul de familie este printat pe loc pentru a putea fi luat acasă, dar poate fi păstrat și share-uit pe Facebook în format digital, prin scanarea codului QR de pe fotografie.

Cea de-a doua activare, din spațiul dedicat temei ,,Beneficii’’, îi îndeamnă pe vizitatori să-și testeze nivelul de calm cu ajutorul Stres’o’Metrului. Strângând în mână o minge și urmând indicațiile de pe ecran, aceștia pot afla, în funcție de intensitatea apăsării, dacă au calmul unui maestru Zen sau dacă trebuie să se mai relaxeze din când în când pe fotoliul de alături.

Din partea Orange au contribuit Crina Țenovici (Head of data and B2B Communication), Alexandru Volocaru (Online Communication Specialist) și Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication).

Echipa care a dat naștere acestui proiect, este formata din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Sorana Caracudovici (Copywriter), Alexandru Gheorghe (Art Director) Vlad Emandi (Flash Designer), Oana Mailat (Account Manger), Valentin Nenu (Account Director), Mădălina Barbu (Account Director) și Alexandru Herțog (Project Manager).

Bucuresti, 16.09.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *