Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AchieveGlobal Romania cauta echilibrul si devine Equatorial,

intr-un rebranding semnat Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Borţun Brand Growers, agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand, și agenția de digital Rusu+Borţun Cyber Growers semnează rebranding-ul AchieveGlobal România, campania de comunicare a acestuia și noul site al companiei. În urma rebranding-ului, AchieveGlobal România, unul dintre principalii jucători pe piața autohtonă de training, a devenit Equatorial.

Rebranding-ul a venit într-un moment de maturitate a business-ului, după 16 ani pe piață, timp în care echipa AchieveGlobal România a experimentat multiple metodologii de training, tipologii de clienţi, proiecte diverse. Această schimbare marchează rezultatul unui continuu proces de învățare, la finalul căruia trainerii au decis să aplice tot ce au descoperit de-a lungul timpului și să remodeleze compania în așa fel încât să răspundă cerințelor personale, dar și ale pieței. Necesitatea unei noi identități a venit, astfel, firesc, odată cu noua viziune, și a fost tradusă prin numele Equatorial. Filosofia companiei se regăsește în sloganul training the working life și vorbește despre integrarea optimă a diferitelor aspecte care construiesc viața unui individ: succesul apare atunci când găsești echilibrul între viața profesională și cea personală, între emoțional și rațional, între ce vrei de la tine și ce vrei de la alții.

“Este prima experiență de re-branding prin care trec așa că, în afară de cum m-am simțit pe parcursul procesului, nu pot să vă spun altceva. Profesional vorbind, mi-a plăcut că cei de la Rusu+Borțun au avut o abordare structurată care i-a ajutat să înțeleagă specificul nostru, venind cu recomandări ieșite din tipar și cu semnificație. Și mi-a mai plăcut că au putut să se ocupe de toate componenetele procesului ceea ce m-a ajutat să nu-mi bat capul. Personal vorbind, cred că împărtășim aceeași filozofie și anume că «există viață după muncă». În plus, fârtații de la Rusu+Borțun sunt suficient de simpatici cât să-l chem pe Cătălin la lansarea cărții soției mele, să-mi doresc să susțin cauza socială în care crede Adriana și să-l accept pe Crăciun în bermude și crocs-i portocalii la meeting-urile de brief”, a declarat Dan Berteanu (Managing Partner, Equatorial).

Rusu+Borțun Cyber Growers a desenat și implementat site-ul Equatorial.ro, acesta fiind realizat în aceeași linie cu noua identitate – platforma urmărește un fir simplu, care înglobează culorile Equatorial (galben, mov, roșu) și le echilibrează cu o serie de elemente grafice minimaliste, în ton cu filosofia brandului. Pe noul site se găsesc, printre altele, informații despre serviciile Equatorial și despre viziunea companiei, inedită fiind secțiunea “Echipă”, unde fiecare membru este prezentat în două ipostaze: cea profesională (axată pe experiență și pregătire) și cea personală (axată pe timp liber și pasiuni).

Conceptul creativ al campaniei de comunicare este bazat pe dualitatea care definește fiecare om din spatele brandului Equatorial. Astfel, în vizualurile campaniei, echipa este înfățișată în două ipostaze alăturate: cea business și cea hobby, îmbrățișând o dualitate care conduce spre echilibru și armonie și pe care vor să o transmită mai departe prin activitatea lor – latura profesională a vieții completează latura personală, un individ fiind definit doar de amândouă, niciodată doar de una dintre ele.

“Cea mai mare provocare a acestui proiect a fost, așa cum spune și filosofia noului brand, găsirea unui echilibru. A fost nevoie de ore lungi de interviuri cu fiecare membru al echipei și de un audit al pieței de training ca să găsim direcția care descrie perfect ce înseamnă acum, după atâția ani de experiență, fosta echipă AchieveGlobal. Equatorial e oglinda lor, a unor oameni care au decis să aplice pe ei tot ce au învățat de-a lungul carierei, ca mai apoi să poată transmite acest knowledge mai departe clienților. Odată cu ei ne-am readus și noi aminte, la Rusu+Borțun, ce important este echilibrul în toate, dar și de ce ne place atât de mult să susținem inovația și business-urile curajoase”, a spus Adriana Lungu (Director Executiv, Rusu+Borțun).

Campania de comunicare a rebranding-ului se desfăşoară în perioada octombrie 2014 – februarie 2015 și este declinată în print, online şi social media. Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formată:
din partea Rusu+Borțun Brand Growers: Cătălin Rusu (Managing Partner & Creative Director), Adriana Lungu (Director Executiv), Tudor Năstase (Senior Designer), Teodor Minea (Graphic Designer), Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP), Andreea Boldeiu (Junior Project Manager), Mihai Vârban (Junior Project Manager);
din partea Rusu+Borțun Cyber Growers: Gabriel Kirmaier (Web Designer), Adrian Radu (Senior Developer), Ionuț Maxim (Digital Copywriter);
din partea Equatorial: Dan Berteanu (Managing Partner), Liviu Grandl (Marketing Coordinator).

Bucuresti, 18.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.