Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Accesoria Group utilizează cu succes soluțiile ERP, Business Intelligence și SFA de la Senior Software

Distribuitorul de accesorii pentru mobilier și sisteme pentru amenajări interioare – Accesoria Group, utilizează de 5 ani soluțiile integrate ERP, Business Intelligence și SFA de la Senior Software.

Cu ajutorul acestora compania își gestionează mai eficient procesele interne – de la recepția comenzilor de client până la procesarea și livrarea lor.

Accesoria Group se ocupă de comercializarea accesoriilor pentru mobilier și sisteme pentru amenajări interioare, în 2015 înregistrând o cifră de afaceri cu aproximativ 25% mai mare față de anul anterior. Evoluția constantă a afacerii i-a determinat pe manageri să implementeze, la 5 ani de la înființarea companiei, sistemele informatice SeniorERP – pentru managementul resurselor companiei și SeniorVisualBI – pentru analiză și raportare avansată. Ulterior, au ales și SeniorSFA – pentru automatizarea activității reprezentanților de vânzări.

„În anul 2010, după 5 ani în care activitatea companiei a crescut, ne-am dat seama că avem nevoie de un sistem integrat de management al afacerii. Analizând soluțiile existente pe piață, am identificat în Senior Software un partener care a înțeles complexitatea activității noastre și ne-a oferit cele mai bune răspunsuri la provocările ridicate. Viziunea acestuia și capacitatea de a oferi soluții personalizate ne-au ajutat să eficientizăm procesele din cadrul companiei și să ne atingem obiectivele. Ulterior, odată cu dezvoltarea rețelei de clienți, am apelat la Senior Software și în ceea ce privește soluția SFA, pentru că am dorit să reducem timpii de preluare și de prelucrare a comenzilor, urmărind prin această acțiune creșterea volumului vânzărilor zilnice.”, a declarat domnul Dinu Chirica, Managing Partner Accesoria Group.        

Implementarea soluției SeniorERP în cadrul Accesoria Group a favorizat, printre altele, îmbunătățirea comunicării interne, pentru că angajații Accesoria Group au acces în timp real la informații despre furnizori, stocuri și clienți. Mai mult decât atât, viteza de operare a documentelor a crescut – sistemul permițând automatizarea proceselor repetitive, iar probabilitatea de apariție a erorilor s-a redus semnificativ, având în vedere că informațiile sunt acum introduse o singură dată în SeniorERP. Toate acestea au dus la eficientizarea proceselor interne specifice activității de distribuție a companiei, de la achiziția mărfurilor, până la procesarea documentelor și livrarea comenzilor către client.

Pentru a beneficia de rapoarte și analize avansate, managerii Accesoria Group au implementat și SeniorVisualBI – soluția de analiză și raportare dezvoltată pe platforma Tableau Software, lider mondial în vizualizarea datelor. Soluția Business Intelligence este integrată cu sistemul ERP și le permite managerilor să urmărească în timp real indicatori precum valoarea achizițiilor, cash-flow, vânzări, adaos comercial, profit. Astfel, ei pot lua mai repede decizii potrivite, care în final să ducă la creșterea performanțelor echipei de vânzări și nu numai.
Accesoria Group a implementat și SeniorSFA, cu ajutorul căreia a redus timpul de preluare și prelucrare al comenzilor de la clienți, aceasta fiind integrată cu  soluția ERP. Comunicarea în timp real dintre cele 2 sisteme le permite pe de o parte agenților de vânzări să aibă acces direct de pe aplicația mobilă la datele cu privire la clienți și stocuri, iar pe de altă parte facilitează transmiterea comenzilor de vânzare direct către SeniorERP, unde pot fi procesate imediat.

„Fiind o companie de distribuție, procesul logistic este unul din serviciile care ne asigură succesul și a fost primordial să eficientizăm această activitate. Tradiția pe care o aveam în colaborarea cu cei de la Senior Software și încrederea pe care și-au construit-o merituos în acest interval, precum și produsul oferit, ne-au convins că SeniorSFA este cel mai bun răspuns. Suntem mulțumiți de alegerea făcută.”, a adăugat domnul Dinu Chirica.

Înființată în 2005, Accesoria Group se adresează în principal producătorilor de mobilier prin intermediul celor două divizii: una de Home & Business și una de Echipamente și este reprezentant pentru România al unor branduri recunoscute pe plan internațional precum: Grass, Suspa, Alu-Style, Sige, Mixal, Willach, Vitap, Cehisa, Casadei Busellato, Bi-Matic, Striebig, IMA și Schelling.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.