Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Accesari intr-o luna cat altii in zece, sa moara Bibi!

O ştii pe sor’ mea, pe Neli? Nu? Nu-i nimic, oricum nu e ea mare schioare… Da’ campania aia cu elefantul care aleargă prin oraş o ştii? Aia în care unu’ în costum de Bimbo dă cu trompa de asfalt? Nu o ştii? Înseamnă că eşti de pe altă planetă frate.

Pentru că de o lună de când a apărut site-ul www.povestistanjenitoare.ro, închipuie-ţi că 60.000 de oameni s-au crăcănat de râs până acum, după ce au citit poveştile postate de popor. Iar despre cele 3 spoturi ale campaniei, se pare că cel mai mult i-a amuzat ăla cu elefantul, pentru că a avut pe YouTube 16.300 de accesări. Mda, lumea s-a hlizit masiv.

Cât despre agenţia căreia i-a trecut prin capete toată tărăşenia, adica Propaganda (Bogdan Moraru – Art Director, Adrian Albu – Copywriter, Tiberiu Bleoanca – Ilustrator, Dan Moldovan – Director de creaţie, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Mihaela Giurcă – Account Manager, Sonia Vlad – Account Manager), dar şi cei de la Furazolidon (Camelia Cristolovean – Product Manager, Simona Mihai – Director de Marketing şi Vânzări) care au vrut să facă ceva mortal cum n-a mai facut nimeni, … îţi dai seama ce fericire. A fost definitiv…

“Medicamentul nostru scapă lumea de diaree, în timp ce activităţile şi comunicarea noastră scapă lumea de dezinhibare, de subiecte tabu, de inchistare. Intenţia noastră este să întinerim brandul şi, în timp, să construim un brand cult. Pentru că părinţii şi bunicii noştri sunt loiali brandului acesta ‘no matter what’, dar noi, tinerii îl percepem ca învechit şi ne-am îndreptat spre alte antidiareice, brandul având de suferit pe termen lung din cauza asta. Comunicam emoţional şi facem advertainment. Şi rezultatele vor veni de le sine. Pentru că, în această categorie de medicamente, produsele au cam acelasi beneficiu funcţional şi personalitatea brandurilor, prin loializare, va fi cea care va încuraja în timp cumpărarea.”, spune Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda.

“Suntem încântaţi că reuşim să inovăm în comunicare, mai ales în categoriile atât de dificile în care activăm, cu rezultate foarte bune. Campania Furazolidon a reuşit să se distanţeze prin originalitate şi prin implicarea consumatorilor, reuşind să ne ajute la atingerea obiectivelor de marketing şi la (re)construirea unei mărci foarte importante pentru noi.”, ne mărturiseşte Simona Mihai, director de Marketing şi Vânzări Terapia Ranbaxy.

“Mi-a placut mult ideea campaniei încă de la început. Sunt bucuroasă că oamenii reacţionează şi scriu poveşti. Numărul mare de vizitatori şi de accesări pe YouTube într-o perioadă atât de scurtă de timp sunt o dovadă a faptului că avem deja un răspuns pe piaţă, că oamenii înţeleg şi au intrat în joc. Intenţionăm să venim cu noi puncte de contact, să menţinem viu interesul vizitatorilor. O să vedeţi. Nu vreau să divulg nimic deocamdată.”, adaugă Camelia Cristolovean, Product Manager Furazolidon – un produs Terapia Ranbaxy.

Faza cea mai tare e că la vară urmează spoturile, aşa cum au promis pe site. Aşa că scrieţi poveşti la greu să aibă oamenii de unde sa adune material de hlizeală.
Hai, bagaţi gonetă cu poveştile pe site-ul www.povestistanjenitoare.ro !

Bucuresti, 26.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.