free download 78 travel guides written by experts

Acces Direct si Narcisa Salbatica – pe primul loc in preferintele telespectatorilor

Antena 1 a fost şi ieri lider de piaţă pe trei intervale orare diferite. Emisiunea Acces Direct, telenovela Naricisa Sălbatică şi Observatorul orei 16.00 au înregistrat cele mai mari audienţe la nivelul targetului all urban.

Emisiunea moderată de Simona Gherghe a înregistrat ieri, 3 martie, o audienţă medie de 6.7% şi o cotă de piaţă de 18.7 procente, în rândul publicului din mediul urban, surclasând posturile PRO TV şi Kanal D. PRO TV care, în intervalul emisiunii Acces Direct, a difuzat Stirile PRO TV 17 şi emisiunea Happy Hour a înregistrat ieri doar 5.6% rating şi 15.5% share, în vreme ce Kanal D a obţinut 3.1% audienţă medie şi 8.6% cotă de piaţă.

La ora 18.37, Antena 1 a fost urmărită de 1.077.000 de telespectatori din mediul urban, aproape dublu faţă de numărul celor care, la aceeaşi oră, urmăreau Happy Hour.

Postul din Băneasa a fost lider de audienţă în randul taregtului all urban şi de la ora 21.59 când telenovela Narcisa Sălbatică s-a impus pe primul loc în rândul programelor din intervalul 21.59- 23.00. Producţia a înregistrat 5.1 procente de rating şi o cotă de piaţă de 12, 9, Antena 1 devansând şi de această dată PRO TV care a înregistrat 4.9% rating şi 12.4%share.

Lider de piată a fost ieri, ca în aproape fiecare zi, şi Observatorul orei 16.00 prezentat de Oana Frigescu. Jurnalul de ştiri al după amiezei a înregistrat la nivelul publicului din mediul urban o audienţă medie de 3.9% şi o cotă de piaţă de 13.9 procente, devansând programele posturilor PRO TV şi Kanal D.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 3 martie 2011

Bucuresti, 04.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *