Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 s-au clasat şi ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban.Chiar inainte de lansarea show-ului Prodanca si Reghe. Aventura americană, Ana Maria Prodan a fost invitata Simonei la Acces Direct spre deliciul telespectatorilor care au ales Antena 1 în detrimentul celorlalte posturi de televiziune. În minutul de aur, 18.45 emisiunea Acces Direct a fost urmărită de aproape 800.000 de telespectatori din mediul urban, un număr de două ori mai mare decât al acelora care la aceeaşi oră urmăreau programul oferit de Pro Tv.
Antena 1 a fost şi ieri în fruntea posturilor de televiziune din România. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a surclasat concurenţa înregistrând un rating mediu de 4.6 puncte şi o cotă de piaţă de 15.7% la nivel urban. Invitata Simonei Gherghe a fost ieri Anamaria Prodan, protagonista unor imagini care ar fi putut-o face vinovata de adulter. Sexyimpresara a povestit însă despre ce a fost vorba şi a vorbit despre viaţa ei de familie pe care telespectatorii o vor putea cunoaşte mai bine de joi, 12 iulie, urmărind reality show-ul al cărei protagoniste va fi la Antena 1.
Pe primul loc în clasamentul audienţelor înregistrate în rândul publicului din mediul urban s-a impus ieri şi Observatorul orei 16.00 prezentat de Oana Frigescu, dar şi realityshow-ul matrimonial Mireasă pentru fiul meu. Ediţia de după amiază a emisiunii găzduite de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat o audienţă medie la nivel urban de 3.2 puncte şi o cotă de piaţă 13.8%. Locul al doilea în intervalul 14.00- 16.00 i-a revenit ieri unei alte televiziuni din trustul Intact, Antena 3, pentru ca Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1 să ocupa abia poziţia a treia în clasament, cu 1.9% rating şi 8% cotă de piaţă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 9 iulie 2012