Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Acces Direct lider de piata in fiecare zi

Acces Direct se menţine în fruntea preferinţelor telespectatorilor. Emisiunea moderată de Simona Gherghe s-a impus lider de audienţă în fiecare zi a acestei săptămâni, după ce şi săptămâna trecută a condus detaşat clasamentul ratingurilor la nivel urban. Cele mai urmărite programe rămân în continuare şi Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16.

Simona Gherghe a surclasat şi ieri concurenţa, Acces Direct fiind din nou emisiunea preferată a telespectatorilor din mediul urban. Cu subiecte interesante din viaţa controversată a vedetelor, Acces Direct se înscrie într-un trend ascendent în ceea ce priveşte audienţele în ultima săptămână. Ieri, 9 mai, emisiunea de la Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 5.2 puncte şi 19.2% share la nivel urban, depăşind programele concurenţei. Pe locul al doilea în clasamentul de audienţă a fost PRO TV, cu 3.9% rating şi 14.3% cotă de piaţă, pentru ca cea de-a treia poziţie să fie ocupată de postul naţional de televiziune, TVR 1.

Mireasă pentru fiul meu a rămas în preferinţele telespectatorilor. Ediţia de după amiază a show-ului a fost lider de audienţă, îrengistrând un rating mediu de 2.9 procente şi 14% cotă de piaţă. Trustul Intact a condus în intervalul 14.00-16.00 clasamentul de audienţă la nivel urban cu două dintre posturile sale de televiziune. Antena 1 a fost urmată în top de Antena 3. Locul al treilea i-a revenit postului Kanal D, iar Pro Tv a prins abia poziţia a patra în clasament.

Observator 16 îşi confirmă poziţia de lider al jurnalelor de ştiri de după-amiază. Ştirile prezentate de Oana Firgescu au fost şi ieri lider de piaţă.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 9 mai 2012

Bucuresti, 10.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.