Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Acces Direct, lider de audienta

Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost preferata telespectatorilor şi ieri, „Acces Direct” impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor targheturilor de public. Aşa cum ne-a obişnuit deja, Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă, detaşandu-se în faţa principalului competitor, Pro Tv, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional.

Subiectele fierbinţi ale zilei, noile dezvăluiri din viaţa amoroasă a lui Nicolae Guţă, drama prin care a trecut cântăreaţa de muzică populară Steliana Sima şi declaraţiile lui Mihai, fostul iubit al Adrianei Bahmuţanu, legate de relaţia celor doi, au făcut ca emisiunea Simonei să înregistreze pe targhetul comercial 18-49 urban un rating de 4,5% şi o cotă de piaţă de 21,5%, faţă de principalul competitor, ProTv, care înregistra în acelaşi interval orar doar 3,5% şi 16,8% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-18:59)

Antena 1

4.5

21.5

229

Pro TV

3.5

16.8

180

În minutul de aur, 18:30, „Acces Direct” înregistra ieri o cotă de piaţă de 26,7% şi 6,1% rating, aproape dublu faţă de principalul competitor, „La Măruţă”, care înregistra doar 14,6% share şi 3,3% rating.

Minut de aur 18-49 Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:30

6.1

26.7

311

3.3

14.6

170

Întreaga zi a fost una extraordinară pentru Antena 1, pentru că şi Observatorul dimineţii, „Mireasă pentru fiul meu” şi Observatorul orei 16 au fost lider de audienţă la nivelul targhetului 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 urban si All urban
Perioada 3 iunie 2014

Bucuresti, 04.06.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.