Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Acces Direct, lider absolut de audienta inca de la prima editie a acestui sezon

Cu un look nou şi într-un decor cu adevãrat spectaculos, aşa şi-a întâmpinat ieri telespectatorii Simona Gherghe, dupã o binemeritatã vacanţã. „Bine v-am regãsit, dragii mei. A fost o pauzã lungã şi evident, mi-aţi lipsit foarte mult” le-a mãrturisit Simona. Românii i-au fost alãturi ieri în numãr foarte mare frumoasei prezentatoare, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider absolut de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor importante de public, încã de la prima ediţie a noului sezon. Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele cele mai urmãrite emisiuni în rândul publicul comercial, 18-49 urban.

În exclusivitate în platoul Acces Direct, direct din Cartea Recordurilor, a pãşit ieri cea mai micã femeie din lume, Jyoti, originarã din India, care la 20 de ani mãsoarã doar 63 de cm. O mulţime de surprize i-a pregãtit echipa Acces Direct lui Jyoti, printre altele, invitându-l în platou pe renumitul designer Mihai Albu, care i-a construit femeii prima pereche de încãlţãri cu toc.

Anda Adam, Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, Vica Blochina, Cornelia Catanga şi Cristina Stamate i-au fost alãturi Simonei în prima emisie a acestui sezon, emisie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri o cotã de piaţã de 22.5% şi un rating mediu de 4.4% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând pe locul secund Pro Tv, cu o cotã de piaţã de 17.8% şi un rating mediu de 3.5%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

4.4

22.5

245

Pro TV

3.5

17.8

194

În minutul de aur, 18:00, peste 1 386 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau interesanta poveste a lui Jyoti, mai mult decât triplu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau programul oferit de Pro Tv, La Mãruţã.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:00

7.3

31.9

1386

2.1

9.4

408

Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 13 aducând în faţa micilor ecrane peste 147 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2.6% şi o cotã de piaţã de 21.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Observator 16 a fost şi el prima opţiune a telespectatorilor, atât pe targetul comercial 18-49, cât şi la nivel urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 13 (13:00-13:51)

Antena 1

2.6

21.2

147

Pro TV

2.5

20

139

Observatorul dimineţii, prezentat de Olivia Pãunescu şi Valentin Butnaru, a adus şi el în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul publicului comercial, 18-49 urban, înregistrând o cotã de piaţã de 27.8% şi un rating mediu de 2.1%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

2.1

27.8

116

Pro TV

1.5

20.1

84

Românii au urmãrit şi ieri în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea difuzatã în intervalul 13:59 – 16:00 înregistrând ieri o cotã de piaţã de 20.8% şi un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 9% şi un rating mediu de 1.2 procente. Şi în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Mireasã pentru fiul meu a fost preferata celor mai mulţi români din targetul urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00)

Antena 1

2.8

20.8

158

Pro TV

1.2

9

69

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 2 septembrie 2013

Bucuresti, 03.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.