Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Acces Direct bate din nou Happy Hour

Acces Direct este din nou în fruntea audienţelor după ce marţi seara, 31 august, a bătut concurenţa la cea de-a doua emisie din acest sezon.

Simona Gherghe s-a aflat şi aseară pe primul loc, emisiunea moderată de ea, reuşind să bată la nivelul audienţelor pe targetul all urban Ştirile Pro Tv 17 şi emisiunea Happy Hour. Astfel, în intervalul 16.58-18.59, Antena 1 a înregistrat 4.5% rating şi o cotă de piaţă de 17.2 procente, în vreme ce postul Pro Tv a înregistrat 4.2% rating şi 16.1% sahre. Pe cea de-a treia poziţie s-a situat postul Kanal D, cu 2% rating şi 7.7%cotă de piaţă.

Aseară, la Acces Direct, părinţii Mădălinei Manole au continuat seria de dezvăluiri despre viaţa artistei şi au făcut declaraţii şocante, care aveau să dezmintă lucrurile neadevărate care s-au spus despre fiica lor, după tragedia din luna iulie. Decizia de a vorbi despre trecutul artistei le apraţine părinţilor acesteia, din dorinţa de a-i face dreptate şi a nu lăsa întinată memoria Madălinei de declaraţii fără acoperire, făcute de presă sau de cunoscuţi ai cântăreţei.

În această seară, tot la Acces Direct, părinţii Mădălinei vor sta faţă în faţă cu Mirabela Dauer cea care după moartea artistei a avut o reacţie virulenţă şi i-a condamnat pe cei care au ieşit în presa cu declaraţii acuzatoare la adresa artistei sau a familiei acesteia. Printre cei care au căutat să găsească vinovaţi pentru tragedie se numără şi Ion şi Eugenia Manole. Dacă îşi va mai menţine Mirabela Dauer punctul de vedere de acum o lună şi jumătate, telespectatorii vor afla în această seară de la ora 17.00, la Antena1.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada:31 august 2010

Bucuresti, 01.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.