free download 78 travel guides written by experts

Acasa TV aduce in Romania cele mai bune telenovele

Acasă TV lansează o nouă strategie concentrată pe producţii latino-americane de calitate, consolidându-şi astfel poziţionarea tradiţională ca post TV de nişă, dedicat publicului feminin.

Prin noua strategie, care se va implementa sub sloganul „Viaţa e o telenovelă, Acasă e viaţa ta”, Acasă TV îşi propune să răspundă aşteptărilor publicului feminin din România, prin producţii romance de succes la nivel internaţional. Telespectatoarele sunt invitate, astfel, să redescopere universul telenovelelor Acasă TV, pe care au început să îl cunoască în urmă cu 16 ani, odată cu deschiderea staţiei pe piaţa locală.

„Încă de la lansare, Acasă TV le-a cucerit pe telespectatoare prin conţinut de calitate. Pentru dezvoltarea strategică a postului, considerăm că este esenţial să ne concentrăm investiţiile în achiziţia de producţii latino-americane de succes, prin care să le redăm româncelor apetitul pentru telenovele autentice, cu poveşti captivante. Acasă TV înseamnă producții de calitate pentru targetul feminin şi aici se va concentra toată atenţia noastră”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing Director PRO TV.

În noua grilă a Acasă TV se regăsesc producții precum Soț de închiriat (Marido en alquiler) și Chemarea inimii (Dama y obrero) de la Telemundo, Pentru că te iubesc (De que te quiero, te quiero) și Spune-mi că ești a mea (Lo que la vida me robo) de la Televisa.

De asemenea, una dintre cele mai mari vedete ale postului, Cabral Ibacka, se va alătura staţiei PRO TV. După 14 ani de Acasă TV, perioadă în care a prezentat cu succes emisiunea „Poveştiri de Noapte” şi s-a remarcat ca actor în telenovele precum „Păcatele Evei”, „Inimă de Țigan” sau „Regina”, Cabral Ibacka începe o nouă etapă a carierei sale în televiziune. El va face parte, astfel, din echipa de vedete care vor continua să facă istorie la PRO TV prin intermediul unor show-uri spectaculoase.

„Cabral este un exemplu că şcoala noastră de televiziune creşte vedete de succes, profesioniste şi iubite de publicul român. Cooptarea lui în echipa PRO TV reprezintă un pas firesc, deoarece Cabral se simte deja aici ca ‘acasă’, iar noi îl considerăm deja un membru al familiei noastre”, a adăugat Lucia Antal.

Acasă Gold va continua să difuzeze telenovele clasice îndrăgite de telespectatoarele din România.

Despre Acasă TV

În luna februarie a anului 1998, grupul internaţional de media şi divertisment CME a decis lansarea pe piaţa din România a staţiei Acasă TV. Poziţionat ca un post de nişă dedicat publicului feminin, Acasă TV s-a remarcat printr-o strategie de programe concentrată pe telenovele internaţionale, dar şi pe producţii locale, ştiri şi divertisment.

Despre Acasă Gold

Acasă Gold, parte a grupului internaţional de media şi divertisment CME, este un post de nişă lansat în aprilie 2012 cu scopul de a readuce pe micile ecrane telenovelele clasice care au cucerit publicul feminin. Publicul ţintă al acestui canal îl reprezintă populaţia feminină cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani (în special femeile de peste 35 de ani), din zone urbane.

Bucuresti, 13.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *