Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ABSOLUT VODKA s-a promovat neconventional la ADfel, prin activari semnate G2 Romania

În cadrul evenimentului de branded entertainment ADfel, brandul ABSOLUT VODKA a exemplificat felul în care poate transforma o seară convențională într-o experiență excepțională și a transformat oamenii obișnuiți în compozitori geniali, prin două activări semnate G2 Romania.

În cadrul activării ABSOLUT COMPOSERS, participanții au folosit pupitrul din fața scenei de concert instalată special pentru acest moment pe terasa de la Fabrica. Pe scenă așteptau în întuneric cei 13 instrumentiști ABSOLUT ORCHESTRA. Îmbrăcați în alb și cu pălăriile trase pe ochi, aceștia purtau câte un tricou ce avea imprimat o literă din ABSOLUT VODKA, iar aceleași litere apăreau și în dreptul fiecărui buton de la pupitrul compozitorului.  Participanții puteau să îi controleze astfel pe instrumentiști aprinzând sau închizând reflectorul care se afla deasupra fiecăruia.

Astfel, zeci de oameni din terasă, singuri, în duet sau în trio, au venit să-și demonstreze talentul la pupitru și să-și prezinte creația live, pe măsură ce o compuneau. Timp de aproape două ore, sunetele de vioară, violă, violoncel, trompetă și flaut au inundat terasa, în total fiind audiate 20 de compoziții.

La finalul fiecărei bucăți muzicale compozitorii și-au primit videoclipul pe un stick și au fost invitați să își sărbătorească succesul cu un cocktail ABSOLUT.

Cea de-a doua activare neconvenționala a brandului la ADfel, ABSOLUT PEOPLE MIXER, le-a permis participanților să cunoască oameni noi într-un mod simplu și plăcut, fără să caute toată seara replica sau contextul potrivit. Primii 100 de oameni care au dat check-in în ABSOLUT ADfel, au primit câte un tricou ABSOLUT MIX în culoarea lor preferată. Combinându-se câte 3, au mers la bar și au primit câte un cocktail care conținea culorile corespunzătoare tricourilor pe care le purtau. Apoi și-au făcut fotografii în conturul ABSOLUT, pentru a avea o amintire a cocktail-ului mixat împreună la ADfel.

Echipa G2 Romania a fost formata din: Mihai Fetcu (Creative Director), Ana Militaru (Digital Copywriter), Bogdan Teodorescu (Senior Art Director / Digital), Mihaela Bourceanu (Account Director), Florentina Ciocanea (BTL Senior Account Manager), Ionelia Crăciun (Account Executive).

Din partea Frontline Marketing: Mihai Stroi (Project Manager).

Echipa Pernod-Ricard a fost formată din: Nicoleta Dumitrașcu (Brand Manager, ABSOLUT), Dumitru Titică (Marketing Director, Pernod-Ricard).

ADfel 2012 a fost susținut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, MVcom, Agrafa, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul a fost realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

Bucuresti, 21.08.2012

{mosloadposition user9}

By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.