Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ABN Systems vrea să ajungă la 85% produse „green” sub brandul Tellur, până în 2030

George Barbu, CEO ABN Systems International
  • Lansarea pe piețele internaționale a produselor Tellur Green are loc, astăzi, la Channel Summit EMEA de la Monaco, reuniune anuală a producătorilor și distribuitorilor IT.
  • Dispozitivele din această gamă se vând deja în România, Republica Moldova, țările baltice și din fosta Iugoslavie, iar până la sfârșitul lunii vor intra pe piețele din Vestul Europei, Marea Britanie, SUA, Canada și Mexic.
  • În 2021, veniturile companiei (listată pe piața AeRO a BVB, cu simbolul ABN) au crescut cu 16,2%, faţă de anul anterior, la 108,7 milioane de lei, iar profitul a urcat cu 67,8%.

ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de accesorii telecom și produse Smart Home din România, își lansează seria de produse Tellur Green pe plan internațional, cu ocazia Channel Summit EMEA de la Monaco, prestigios eveniment anual dedicat producătorilor și distribuitorilor din industria IT. Compania își propune ca, până în 2030, 85% dintre produsele sale Tellur să fie „verzi”, realizate exclusiv din materiale biodegradabile, reciclate şi reciclabile.

După etapa de prelansare, din luna aprilie, când primele produse Tellur Green (încărcătoare, cabluri și boxe portabile Bluetooth) au fost disponibile, exclusiv, în rețeaua Orange (Orange Shop şi Orange.ro), din luna mai aceste produse se găsesc în toate magazinele partenere ale ABN Systems International din România, iar de astăzi, își fac lansarea pe plan global.

În afara României, pe parcursul acestei luni, produsele Tellur Green au intrat, treptat, la vânzare în Republica Moldova, Bulgaria, țările baltice (Estonia, Letonia, Lituania), state din fosta Iugoslavie (Slovacia, Croația, Slovenia, Macedonia), iar până la sfârșitul lunii vor ajunge pe piețele vest-europene, în Marea Britanie, SUA, Canada și Mexic. Ulterior, vor fi comercializate în India și Orientul Mijlociu.

Utilizarea de materiale precum fibra de grâu, nailonul reciclat (care ajunge să fie folosit în proporție de 96% dintr-un cablu) sau plasticul reciclabil face ca procesul de fabricare a acestor produse „verzi” să fie mai complex, necesitând mai multe certificări, dar estimarea ABN Systems International este că cererea pentru astfel de produse este în creștere atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele emergente.

Până la sfârșitul acestui deceniu, ABN Systems International își propune ca majoritatea produselor sale Tellur să fie „verzi”, adaptate la această exigență a publicului consumator. Astfel, companie va continua să își îmbogățească, treptat, gama Tellur Green: în a doua jumătate din anul 2022, vor mai fi puse în vânzare încărcătoare auto, căști, power banks, iar pe termen mai îndelungat se află în pregătire producția de tastaturi și mouși.

George Barbu, CEO ABN Systems International
George Barbu, CEO al ABN Systems International

„Am mizat pe interesul ridicat față de produsele verzi în statele vest-europene și, de aceea, am ales ca lansarea globală a gamei Tellur Green să aibă loc la ediția din acest an a Channel Summit EMEA. Este un eveniment care reunește jucători puternici din producția și distribuția IT&C și setează direcțiile în care merge piața, iar anul acesta credem că produsele Tellur Green nu sunt doar în linie cu așteptările pieței, ci proiectează viitorul. În toate industriile a crescut grija pentru mediu, iar consumatorii devin din ce în ce mai responsabili și vor să aibă opțiuni verzi, să poată cumpăra o pereche de căști sau un încărcător care a fost deja realizat din materiale reciclate sau reciclabile și despre care să știe că poate fi reciclat. Ne-am bucurat să constatăm că același interes se manifestă și în România, deoarece, pe baza feedback-ul primei luni de vânzare a produselor Tellur Green, exclusiv în rețeaua Orange, vânzările au depășit ușor așteptarea noastră, iar publicul s-a arătat foarte receptiv”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

De la crearea Tellur, în 2015, ABN Systems International a lansat peste 2.000 de produse sub acest brand, dintre care peste 200 sunt active momentan, iar principalele game sunt: (1) Audio (căști, boxe, kituri audio pentru mașină); (2) Cabluri (Lightning, Micro-USB, Type-C, adaptoare); (3) Energie (încărcătoare de priză și wireless, baterii externe, încărcătoare auto); (4) Suporți pentru telefoane mobile; și (5) Smart Home (produse de securitate și monitorizare, senzori smart, comutatoare inteligente WiFi, produse pentru climatul și confortul casei).

ABN Systems aniversează 20 de ani de activitate în 2022 și își continuă dezvoltarea accelerată pe pieţele externe, precum şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă. Pentru susținerea obiectivelor de business, compania s-a listat la Bursa de Valori București, la începutul acestui an, în urma primului IPO pe piața AeRO.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.