Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A treia editie a conferintei de afaceri SolePAD din 2006

Marţi, 23 mai, sala Europa a Centrului Regional de Afaceri Timişoara (C.R.A.F.T.), a găzduit cea de-a treia ediţie a conferinţei de afaceri SolePAD din acest an, la care au participat aproape 70 de persoane reprezentând aproximativ 50 de companii timişorene. Programul conferinţei a avut câteva modificări interesante, care au sporit dealtfel atractivitatea evenimentului.

Dedicată eficientizării managementului întreprinderii cu ajutorul tehnologiei informaţiei, conferinţa B2B SolePAD a cuprins prezentări de aplicaţii pentru gestiunea informatizată a întreprinderii, managementul documentelor, soluţii de comunicaţii la costuri reduse, posibilităţi de creditare şi mai ales de obţinere de fonduri nerambursabile. De asemenea, conferenţiarul Nicolae Grigore-Lăcriţa, de la Universitatea Spiru Haret, a prezentat o interpretare deosebit de interesantă a Codului Fiscal – un singur exemplu este suficient pentru exemplificare: domnia-sa a menţionat utilizarea contului 117 ca mijloc de amanare a platii impozitului pe dividende.

În afară însă de acest moment „fiscal”, SolePAD Timişoara a constituit un bun prilej pentru companiile prezente de a lua contact cu oferta de tehnologie pentru afaceri
Astfel, Terradox Solutions a prezentat soluţia ArchiDox Service Pack de management de documente, o aplicaţie care face diferenţa între haos şi ordine în hârtiile oricărei firme, iar Net Point a subliniat avantajele oferite de soluţiile sale pentru comunicaţiile profesionale.
Scop Computers a oferit, cu exemple detaliate, modele de calcul a costurilor totale de deţinere a unei soluţii de printare: ştiaţi că, de exemplu, cu cât un echipament este mai ieftin la achiziţie, cu atât costă mai mult întreţinerea şi funcţionarea sa? La rândul său, Eta2U a prezentat performanţele oferite de soluţiile Sun, în contextul mai larg al utilizării de putere de calcul mare.

Sysrom, din Arad, a prezentat aplicaţia de tip ERP, sub numele isys, utilizată deja la Contor Grop şi aflată în curs de implementare la mai multe companii din Arad.
Pentru toate acestea, este nevoie de finanţare: fie de la Raiffeisen, care are o bogată ofertă de credite special pentru IMM-uri, fie prin Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, în timp ce Cabinetul Călin Tatomir a prezentat modul direct şi nemijlocit de a obţine finanţări din fonduri atât guvernamentale, cât şi europene.
Astfel SolePAD a oferit participanţilor la evenimentul din 23 mai, de la C.R.A.F.T., toate componentele unei soluţii complete pentru o afacere în plină dezvoltare.

Promovarea pe plan local a evenimentului organizat de Agora Media la Timişoara a fost asigurată de partenerii media SolePAD: PRwave, Timiş Express, KissFM, Zile şi Nopţi, Radio Guerilla, 24 – FUN, Bănăţeanul, Bazar, Radio Timişoara, eWEEK România, PC Magazine România, SinteTIC, Net Report, Agora News.
Programul evenimentului de la Timişoara este disponibil la www.solepad.ro.

Bucuresti, 23.05.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.