Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A treia editie a caravanei GeneratiaS a ajuns la final

Tocmai s-a incheiat cea de-a treia editie a caravanei GeneratiaS, prima caravana educationala de film pe teme de sanatate. Spre deosebire de editia precedenta, de aceasta data organizatorii au dorit sa aduca in prim plan importanta unei alimentatii sanatoase si echilibrate. Astfel, proiectul GeneratiaS a dorit sa traga un semnal de alarma asupra pericolelor la care ne expunem, daca nu suntem constienti de ceea ce mancam si de stilul de viata pe care il adoptam. Din pacate, tinerii sunt cel mai adesea „victimele” alimentelor nesanatoase, iar pentru a evidentia efectele negative pe care alimentatia incorecta le poate avea asupra sanatatii, organizatorii au ales sa difuzeze in cadrul proiectului filmul documentar „Alimentele. Suntem ceea ce mancam”, pus la dispozitie de Terra Magazin, unul dintre partenerii proiectului.

Caravana GeneratiaS s-a derulat in perioada 10 – 31 mai, iar traseul a inclus orasele: Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Pitesti.

Caravana GeneratiaS s-a incheiat la Pitesti, ultimul oras de pe harta caravanei. Gazda proiectiei si dezbaterii pe teme de nutritie sanatoasa a fost Colegiul National Liceal “Al. Odobescu”. La eveniment au participat peste 180 de elevi, cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani si cadre didactice. Pentru cei prezenti a fost o ocazie excelenta sa afle cum pot avea randament maxim intelectual si fizic. Vizionarea documentarului „Alimentele. Suntem ceea ce mancam” le-a oferit informatii extrem de utile despre alimentele indicate pentru regimul lor de viata. Elevii au inteles ca pentru a avea un stil de viata sanatos, pe langa consumul de alimente, miscarea este a doua componenta esentiala.

Ca si la editiile anterioare, organizatorii caravanei au dorit sa acopere o plaja cat mai larga de varsta. De aceea, proiectul s-a adresat atat copiilor de gradinita (Gradinia Elite din Bucuresti) si elevilor din clasele primare (Scoala „Leonardo da Vinci” din Bucuresti), care au descoperit de la indragitul personaj de desene animate Ratatouille ce inseamna sa mananci corect, cat si elevilor de liceu (Colegiul National „Matei Basarab” din Bucuresti, Colegiul National “Jean Monnet” din Ploiesti, Colegiul National “Dr. I. Mesota” din Brasov sau Colegiul National Liceal “Al. Odobescu” din Pitesti) si studentilor de la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti si Facultatea de Medicina din cadrul Universitatii Transilvania din Brasov.

Ca de obicei, partenerii Danone si Zepter, au intarit mesajul si l-au exemplificat prin prezentarile tinute in fata audientei. De altfel, strategiile de comunicare ale celor doua companii sunt axate pe stilul de viata sanatos.

Reactia tinerilor fata de tema aleasa pentru aceasta editie a caravanei GeneratiaS a fost una pozitiva si s-a manifestat prin atitudinea interactiva pe care acestia au avut-o la dezbaterile de dupa proiectii. O surpriza extrem de placuta pentru elevii de liceu a fost prezenta celor de la Byron care, prin exemplul propriu, au incercat sa-i convinga ca viata unui cantaret rock este, in spatele scenei, foarte ordonata si echilibrata. De asemenea, studentii Universitatii Romano-Americane au avut ocazia de a discuta cu doua femei de succes pe plan profesional si personal, dar si de viata echilibrata. Florentina Opris si Mihaela Feodorof sunt exemplul viu al echilibrului perfect dintre dezvoltarea armonioasa a mintii si a corpului.

„Speram ca si de aceasta data am reusit sa-i facem pe tineri sa constientizeze ca sanatatea este mai importanta decat orice si ca numai prin adoptarea unui comportament alimentar sanatos si a unui stil de viata corect putem ajunge la acel echilibru fizic si mental de care avem atata nevoie. Reactia pozitiva a tinerilor si interactivitatea lor ne incurajeaza sa mergem mai departe cu o noua editie a caravanei GeneratiaS care se va concentra tot pe aspecte legate de sanatate. De asemenea, dorim sa multumim tuturor partenerilor care au fost alaturi de noi si ne-au sustinut in dezvoltarea si implementarea acestui proiect. A fost o colaborare fructuoasa si, in egala masura, placuta”, a declarat Nicoleta Talpes, reprezentantul organizatorilor.

„Prin proiectul GeneraţiaS, Zepter International a transmis generatiei tinere o parte din filosofia grupului, si anume filosofia unui stil de viata sanatos si a perfectiunii orientate catre mentinerea sanatatii generatiilor actuale si viitoare. Datorită principiilor comune, Misiunea Zepter pentru Sanatate si Frumusete a ajuns inca o data cu succes la publicul tanar, deosebit de receptiv si dornic de cunoastere, din cele 4 orase in care s-a desfasurat caravana GeneratiaS: Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Pitesti”, a declarat Florenta Mihai, Director de Marketing Zepter International Romania.

GeneratiaS, prima caravana educationala de filme cu teme despre sanatate, face parte dintr-un proiect pilot denumit Better Education Through Innovation. Guerilla Verde, caravana educationala pe teme ecologice, este un alt proiect din cadrul BETI, care isi propune sa ajute la educatia generatiei de maine prin intermediul filmului, prezentat ca parte a tehnologiei digitale si ca metoda alternativa de educatie.

GeneratiaS este un proiect sustinut de Ministerul Sanatatii, Ministerul Educatiei, Colegiul Medicilor, COPAC – Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice din Romania, primariile locale din orasele aflate pe traseul caravanei (Pitesti, Brasov si Ploiesti), Asociatiile APAH, Ecoterra, Universitatea Romano-Americana, Colegiul National „Matei Basarab”, Scoala nr. 75 „Leonardo da Vinci”, Gradinita Elite, Colegul National „Jean Monnet” Ploiesti, Colegiul National „Dr. I. Mesota” Brasov, Facultatea de Medicina – Universitatea „Transilvania” Brasov, Universitatea „Constantin Brancoveanu” Pitesti, Colegiul National Liceal „Al. Odobescu” Pitesti.

Cu sprijinul: Danone si Zepter International Romania

Parteneri media: Agentia de media OMD Romania, Adevarul de seara, Editura Amaltea, Practica Farmaceutica, Practica Medicala, Revista Romana de Pediatrie, Revista Medicala Romana, Info-Sanatate, Sensotv.ro, zoom, Pharma Business, Pharma Food, Farmacia ta, Medic.ro, Gineco.ro, Oncolog-Henatolog.ro, Versa media, Slab sau Gras, Zile si nopti, studentie.ro, calificativ.ro.

Bucuresti, 02.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.