Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A treia editie a campaniei sociale si comerciale „Ajuta-ti scoala!”,

organizata de real,- Hypermarket

Ajută la dotarea şcolii preferate!

A debutat cea de a treia ediţie a programului naţional „Ajută-ţi şcoala!”, iniţiat de real,- Hypermarket în 2010, care are ca scop dotarea instituţiilor de învăţământ din România cu echipamente IT prin înscrierea de puncte bonus de către clienţii magazinelor real,- şcolii preferate.

Programul naţional Ajută-ţi şcoala! se derulează timp de 12 săptămâni, interval în care real,- transformă toate cumpărăturile efectuate de clienţi în puncte. Acestea pot fi donate de către clienţi unor şcoli generale, licee, şcoli profesionale sau şcoli particulare, la propria lor alegere, iar la sfârşitul campaniei punctele se adună şi şcolile primesc gratuit din partea real,- echipamente IT pe baza  punctelor acumulate. Alegerea şcolii care va fi primi punctele se va putea face pe toată durata campaniei pe site-ul dedicat www.academiaderechizite.ro. Fiecare bon de cumpărături cu valoarea minimă de 10 lei valorează un punct pentru şcoala aleasă.

Ca o noutate a programului, faţă de anii anteriori, la această ediţie real,- va transforma punctele atât în laptop-uri de ultimă generaţie cât şi proiectoare pentru activităţile didactice, iar şcolile care vor acumula 10.000 de puncte vor putea să-şi aleagă tipurile de materiale şi echipamente pe care le vor primi.

„Programul nostru a reuşit anii trecuţi să faciliteze dotarea a peste 50 de şcoli şi licee cu echipamente IT în valoare de 77.000 de lei. Dorim ca prin acest Program să creştem şansa ca tehnologia de ultima generaţie să fie nelipsită în programul de învăţare şi totodată să încurajăm spiritul civic astfel încât cu toţii să fim conştienţi de importanţa educaţiei de calitate. În acest an, principala noastră ţintă este să reuşim să comunicăm cât mai bine programul fie prin websiteul dedicat, Facebook sau în magazine, nu numai pentru a dezvolta reflexul comunitar dar şi pentru a le transmite clienţilor noştri că un gest mic şi implicarea fiecăruia ajută la dotarea şcolilor cu un număr mai mare de echipamente. Anii trecuţi, numeroase puncte s-au irosit pentru că au rămas nedonate, însă anul acesta suntem hotărâţi să le explicăm clienţilor noştri că efortul de a-şi ajuta şcoala pe care o doresc este minim şi merită din plin să fie făcut”, a spus Adriana Piţa, Division Manager Corporate Communication & PR la real, Hypermarket Romania.

Regulamentul campaniei poate fi consultat la Biroul de Relaţii cu Clienţii şi la adresa de internet: www.academiaderechizite.ro.

Bucuresti, 09.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.