Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A sasea zi de Euro 2008, urmarita de peste 1,5 milioane de telespectatori

Şi în a şasea zi de Euro 2008, pe 12 iunie, meciurile din cadrul competiţiei s-au bucurat de interes major din partea telespectatorilor români. Conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA), meciul Croaţia-Germania, transmis în direct de TVR 1 în intervalul orar 19:00-20:50, a înregistrat un rating mediu la nivel naţional de 7,9% şi o cotă de piaţă medie de 30,4%, fiind urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori. La nivel urban, primul meci al zilei de joi a avut o audienţă medie de 10,1% (peste 1,1 milioane de telespectatori) şi o cotă de piaţă medie de 31,4%. Ultimul minut al meciului, 20:50, a fost cel mai urmărit la nivel naţional, înregistrând un rating de 11,6% (2.294.000 de telespectatori) şi un share de 36,5%. Partida Austria-Polonia a fost, de asemenea, urmărită de aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional. Transmis în intervalul orar 21:46-23:38, cel de-al doilea meci al zilei a avut un rating mediu la nivel naţional de 7,5% şi un share mediu de 21,2%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, o audienţă medie de 8,9% (peste 1 milion de telespectatori) şi o cotă de piaţă medie de 23,6%. Minutul „de aur” a fost înregistrat la ora 22:27, când aproape 2 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau meciul (rating 9,8%, share 25,6%).
   
Şi între cele două meciuri, românii au ales să rămână pe TVR 1, pentru a urmări emisiunea de analiză şi dezbatere Euro Staruri, găzduită de Tudor Furdui şi transmisă în intervalul orar 21:00-21:25. Conform datelor furnizate de GfK România, TVR 1 a surclasat toate celelalte posturi tv, cu un rating mediu la nivel naţional de 4,4% şi un share mediu de 13,1%, fiind urmat de Antena 1 şi Pro TV. La nivel urban, emisiunea a avut o audienţă medie de 4,6% şi o cotă de piaţă medie de 12,5%, depăşind, de asemenea, Antena 1 şi Pro TV.

 Bucuresti, 13.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.