free download 78 travel guides written by experts

A patra editie a festivalului de film asiatic face ochii mari cu Ogilvy

Aflat in al doilea an de parteneriat cu organizatorii de la Este’n’Est, Ogilvy semneaza campania de promovare a festivalului de film asiatic Fest’Asia, care se va desfasura intre 19 si 28 iunie 2009, la Cinema Scala Bucuresti.

A Totally Different Experience for the Eye este sloganul si, in acelasi timp, promisiunea absoluta a acestei editii. Pentru ca cele peste 40 de filme provenind din tari asiatice cu traditie in cinematografie, in premiera absoluta pentru Romania, sau cu un palmares impresionant de premii la prestigioasele festivaluri de Cannes, Mallaga, Berlin, Rotterdam, Venetia sau Toronto o garanteaza. Si pentru ca executiile si conceptul de promovare realizat de echipa Ogilvy o confirma.

Componenta principala a campaniei este spotul TV The Eye, filmat la Londra in regia lui James Day, mesajul acestuia fiind completat 360* de comunicarea in presa scrisa, radio si online, si de materiale de promovare neconventionala cu referiri subtile la cele mai cunoscute filme din categorie si pline de indicii pentru cunoscatori. Ideea de creatie dramatizeaza experienta bulversanta pe care cinematografia asiatica o rezerva privitorului – novice sau avizat – de filme de gen, redand in acelasi timp si specificul bizar si de cele mai multe ori indescriptibil al nisei cinematografice din care face parte. Si, nu in ultimul rand, face subliminal legatura si cu evenimentul cel mai asteptat al editiei.

“Cand echipa de creatie de la Ogilvy ne-a prezentat anul trecut ideea spotului pentru Anim’est fara sa stie prea multe despre acesta, si ne-am dat seama ca imbina perfect identitatea vizuala cu specificul festivalului, am fost uimiti. Cand am auzit ca pentru Fest’Asia ne-au pregatit o experienta cu totul diferita pentru ochi, i-am intrebat de unde stiu ca highlight-ul editiei acesteia este trilogia horror The Eye, a fratilor Oxide si Danny Pang. Si au ramas uimiti”. Asa explica Vlad Ilicevici, director executiv Fest’Asia si unul dintre selectionerii festivalului, alaturi de Laurentiu Bratan si Mihai Mitrica, colaborarea deosebita cu Ogilvy Group. “Ne bucuram ca am gasit si in acest caz formula care sa surprinda exact esenta festivalului si efectul pe care cinematografia asiatica il are asupra publicului european”, completeaza acesta.

“Am fost primii care am purtat anul trecut tricourile Anim’est. Anul acesta de-abia asteptam sa iasa cele pentru Fest’Asia, desi le avem de ceva vreme pe monitor. Asta se intampla cand iti place cu adevarat ceea ce faci”, declara echipa de creatie Ogilvy formata din Catalin Popescu – Senior Art Director si Corina Bompa – Copywriter, sub indrumarea lui Dani Macarie – Creative Director si Albert Nica – Executive Creative Director.

Organizat de Asociaţia Culturală Estenest, Fest’Asia – singurul festival de film asiatic din Europa Centrala si de Est – revine in peisajul cultural bucurestean cu o editie care “ia ochii” la toate cele patru secţiuni show-case: Panorama (lung metraje recente), Trilogia (cinematografie cult), Anim’Asia (filme asiatice de animaţie) şi Short’Asia (peste 20 de scurt metraje recente). Publicul festivalului va avea parte de surprize in spirit asiatic nu doar in program, ci si la barul cu produse specifice Asiei si la standurile amenajate in foaierul cinematografului Scala.
Pe langa Vlad Ilicevici – Executive Director si Mihai Mitrica – Executive Director, din partea Este’n’Est si creative team-ul Ogilvy, campania Fest’Asia 2009 a beneficiat, de asemenea, de entuziasmul si suportul lui Vasile Alboiu – Creative Director Ogilvy Interactive, Anca Nita – Account Manager, Mihaela Vasilescu, Junior Account Executive, din partea Ogilvy Group si de colaborarea lui Charlie Watson – Producer Tantrum Production Ltd din Marea Britanie.

Bucuresti, 09.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *