Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A inceput Siemens “Amazing” Race

Campania de teasing realizata de bloggeri a atins o audienta online de peste 100.000 de utilizatori, conform ZeList

Siemens Romania si agentia Pi2 PR au dat astazi startul primei competitii de tip “Amazing Race” din Romania. Intre 23-27 mai, 3 echipe de bloggeri pornesc intr-o intrecere prin 8 orase din tara, parcurgand un traseu de aprox. 1700 km pentru descoperirea solutiilor de dezvoltare urbana sustenabila.

„In numai doua saptamani de teasing proiectul Siemens “Amazing” Race a atras o audienta de peste 100.000 de utilizatori online, conform ZeList. Avem astfel incredere ca prin utilizarea instrumentelor de social media vom reusi sa crestem interesul si gradul de informare al publicului cu privire la solutiile de dezvoltare durabila disponibile prin tara” declara Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania.

Cele 3 echipe de bloggeri formate din Bobby Voicu, consultant in social media, Alex Radescu, blogger pe tehnologie si Nebuloasa (Oltea Zambori), blogger generalist, s-au aliniat la locul de start al competitiei – Spitalul Clinic Coltea din Bucuresti – primul check point din cadrul Siemens “Amazing” Race. Aici au intampinat si prima proba pe care au trebuit sa o solutioneze pentru a putea urma mai departe traseul competitiei catre a doua locatie cheie.

Pe parcursul celor 5 zile de intrecere, echipele trebuie sa treaca prin 8 check points din 8 orase. “Traseul poate fi parcurs doar cu sprijinul fanilor din online care ofera bloggerilor solutiile pentru rezolvarea probelor din cadrul intrecerii. Intregul mecanism Siemens “Amazing” Race a fost gandit astfel incat informatia despre tehnologiile verzi sa vina din partea fanilor din mediul online, stimulandu-i sa se informeze pe acest subiect si sa poarte mai departe informatia in online” a adaugat Santimbreanu.

Prin aceasta campanie, Siemens isi propune nu doar sa informeze publicul cu privire la existenta solutiilor de dezvoltare durabila, ci sa-l implice efectiv in procesul de constientizare a necesitatii adoptarii acestora.

Traseul campaniei va cuprinde urmatoarele orase: Bucuresti, Sinaia, Sibiu, Cluj, Oradea, Arad, Moldova Noua si Timisoara. In cadrul fiecarui oras (check point), echipele trebuie sa descopere solutia Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar castigarii concursului.

Mai multe detalii despre concurs la www.facebook.com/siemens.race, www.siemens.ro/race sau pe blogurile echipelor din concurs: www.bobbyvoicu.ro, www.alexradescu.ro, nebuloasa.info.

Bucuresti, 23.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.