Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A fost ales vizualul pentru campania de comunicare a Effie 2010

Comitetul de organizare al Effie 2010 a ales castigatorul concursului pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia de anul acesta.

Lucrarea castigatoare este “Efficiency counts”, iar echipa care a propus varianta castigatoare este formata din: Vlad Stoiculescu, Camelia Geangalau, Alexandru Jac – freelancers.

“A premia eficienta in publicitate este un concept foarte ofertant din punct de vedere creativ, dovada fiind declinarile diverse care stau in spatele vizualurilor castigatoare an de an. Effie Key Visual este una dintre putinele competitii de advertising deschisa tuturor categoriilor de public pasionate de publicitate, fara sa existe bariera impusa de apartenenta la o agentie. Concursul a devenit mai atractiv anul acesta si pentru ca a dat dovada de „rezistenta la criza”. Ca echipa, ne-a avantajat si experienta anului trecut, cand am participat la concurs in aceeasi formula.” au declarat castigatorii competitiei despre motivele participarea lor din acest an.

Vizualul Effie 2010, pe baza caruia va fi dezvoltata campania de comunicare de anul acesta, poate fi gasit pe site-ul oficial al festivalului – www.effie.ro.

Intrebati ce au de gand sa faca cu banii, Vlad Stoiculescu, Camelia Geangalau, Alexandru Jac au raspuns: „Vom cumpara cat mai multe barcute chinezesti cu motor pentru un act patriotic. O barcuta chinezeasca cu motor = 5 ron. Premiul nostru = 4 000 ron => 800 de barcute chinezesti cu motor. Cele 800 de barcute chinezesti cu motor sunt capabile sa produca o forta suficient de mare cat sa deplaseze Insula Serpilor pentru a largi platoul continental al Romaniei. In urma acestui demers, Romania va fi prima tara care isi va reveni complet din criza economica. Statele din intreaga lume vor apela la ajutorul financiar al tarii noastre. In urma revitalizarii economiei Japoniei, Statelor Unite si Uniunii Europene, Romania va deveni cel mai puternic stat al lumii… Sau o sa impartim barcutele intre noi.”

Brieful pentru crearea vizualului pe baza caruia va fi dezvoltata campania de comunicare Effie 2010 s-a adresat creativilor din intreaga comunitate de publicitate din Romania precum si studentilor, freelancer-ilor si tuturor persoanelor interesate de domeniul publicitatii. Din peste 100 de inscrieri – Varianta castigatoare a fost aleasa de catre Comitetul de Organizare Effie 2010 la sfarsitul saptamanii trecute si va fi premiata cu 4.000 Lei.

Inscrierile la Effie 2009 se pot face pana la data de 26 mai (urmatorul deadline e 30 aprilie) iar Gala de premiere Effie va avea loc pe data de 10 iunie.

Bucuresti, 13.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.