Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A aparut Campaign iulie

A aparut Campaign iulie – numarul doi al revistei Campaign aduce  noi analize, interviuri exclusive, rapoarte, campanii si stiri din peste 140 de companii din publicitatea locala si internationala, media, marketing, branding si PR.

Cover Story – “Noul val in publicitatea romaneasca.”
Pot reusi start-up-urile in publicitatea locala? Ad’Or a demonstrat ca exista creativitate exceptionala in birourile agentiilor mici. Campaign demonstreaza analizand profilurile a opt agentii.

“Banii n-aduc fericirea, prietenia, insa, da!” sustine Gabriela Vranceanu Firea intr-un interviu la dublu cu Andreea Rosca despre Saptamana Financiara si Capital. Dupa analiza saptamanalelor, trecem la viitorul statiilor de radio in Romania in cursa extinderilor de piata si audienta. Ne raspund 6 profesionisti ai pietei de radio. Sectiunea Media se incheie cu un subiect inovativ: Telefoanele 3G – sunt ele noul mediu de promovare?

Din Sectiunea Advertising aflati cat de “nesanatoasa” este relatia dintre oamenii de creatie si cei de la client service. Daca creativitatea afecteaza bugetele ne raspund un producator, un regizor, un creativ si un client. Apoi analizam rebrandingul de agentie: Publicis, dupa rebranding intern evalueaza fuziunea Optimedia si Zenith. Leo Burnett – o agentie ajunsa la maturitate: “Nu mai alergam dupa clienti noi” declara Bogdan Naumovici.

Ce se mai intampla in publicitatea mondiala, care este generatia urmatoare de branduri globale si care sunt canalele media cu cea mai mare acoperire dintre retelele TV, ziarele si revistele internationale.
Sectiunea Global Advertising prezinta tendintele globale in domeniu, preluate din Campaign UK.

Cum cheltuie romanii banii si cine castiga batalia de pe piata racoritoarelor? “Este acum timpul sa cream branduri romanesti?” ne raspunde Aneta Bogdan. Drept raspuns, analiza rebrandingului Kandia … din dragoste pentru ciocolata. Alaturi de acestea, sectiunile Marketing si Branding aduc stiri locale si internationale.

Cat de creative trebuie sa fie relatiile publice si chiar au nevoie campaniile  de lansare si fanfara?  Sunt doua chestuni aprinse din editia britanica PR Week. PR-ul romanesc nu se lasa mai prejos cu doua puncte de vedere din industrie: Sorana Savu si Crenguta Rosu. Sectiunea PR va prezinta si doua campanii PR de success: donatii de sange si Logitech.

Cum e sa lucrezi la Saatchi & Saatchi Romania? Sectiunea Cariere prezinta programul, beneficiile si cum se poate ajunge in agentie.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.