Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

_AllThingsFacebook – Cea mai importanta conferinta despre Facebook in Romania a luat sfarsit

ThinkDigital

“Trei reprezentanti ai Facebook au participat pe 20 martie la conferinta AllThingsFacebook desfasurata la Hotel Crowne Plaza – Bucuresti!”

Cu un numar de 4.675.780 de milioane de useri numai in Romania, aproximativ 21,29% din intreaga populatie a tarii, Facebook a ajuns sa fie fenomenul momentului, devenind de-a lungul timpului nu doar un trend ci si un loc de business, unde marile brand-uri isi pot dezvolta si pune in practica, strategiile de marketing si comunicare. 

Pe fondul acestor date precum si al semnarii unui contract intre Thinkdigital si Facebook, ideea organizarii unui eveniment dedicat exclusiv retelei de socializare, a incoltit si s-a dezvoltat in ceea ce a urmat sa fie AllThingsFacebook, eveniment al Thinkdigital dar organizat cu pasiune si profesionalism de catre cei de la Evensys, cei care au inteles cel mai bine nevoia noastra de a oferi publicului din Romania sansa de a se intalni cu reprezentantii de la Facebook iar prin intermediul acestui eveniment de a gasi raspunsuri si solutii pentru campaniile viitoare.

Conferinta a fost deschisa de catre Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA, Global Marketing Solutions, Facebook. Tematica propusa de catre speaker-ul de la Facebook “ How business will be better in a connected world”, a dorit sa arate si sa sublinieze impactul pe care un brand il poate avea pe Facebook, atata timp cat comunicarea cu fanii dar si cu non fanii brandului, este realizata in mod corespunzator si sustinut. Totodata, oficialul a intarit ideea ca Facebook este o retea sociala, bazata pe conexiuni intre oameni, iar cei interesati de a avea success prin intermediul ei trebuie sa realizeze acest aspect. Promovand advertising-ul realizat pe Facebook, acesta a adus in discutie si add-urile de tip Sponsored Stories, folosind ca si argument pentru a isi sustine teoria, ideea ca o o recomandare a unui prieten de pe Facebook influenteaza cu 65% decizia de cumparare a fiecaruia dintre noi. Totodata, la finalul prezentarii sale, Bruce a afirmat ca piata mobila este in plina ascensiune in Romania, in prezent existand deja peste 1,5 milioane de utilizatori care acceseaza Facebook-ul pe mobil, o cifra care in ultima luna a crescut cu 20 de procente.

Cel de-al doilea speaker din partea Facebook, Robert Kiely, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook, a prezentat o serie de studii de caz de success, explicand astfel prin puterea exemplului care sunt o parte din beneficiile ce ti le ofera creearea unei pagini de Facebook: fani, awareness, leads, intercomunicare, realizarea unei imagini de brand in concordanta cu cerintele publicului tinta. De asemenea oficialul a adus in discutie si noul format al paginii de Facebook – Timeline, aceasta urmand sa fie aplicat general, incepand cu 30 martie. Desi in sala opinile au fost pro si contra in legatura cu acest aspect, Robert Kiely, ia asigurat pe toti cei prezenti, ca Timeline ofera o serie de oportunitati utilizatorilor si in special brandurilor, astfel: cresterea impactului brandului, maximizarea aspectului visual si personalizarea continutlui sunt doar cateva dintre acestea. La sfarsitul prezentarii sale, Robert a declarat: “Nu ai cum sa stii ce va face Facebook pe viitor sau cum se va schimba, dar Timeline reprezinta o imbunatatire semnificativa fata de vechiul profil si as vrea ca toata brandurile sa inteleaga acest lucru si sa il adopte cat mai repede.”

Sebastian Szmigielski, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook, cel de-al treilea speaker din partea Facebook, a venit in completarea antevorbitorilor sai, incercand prin intermediul prezentarii sale sa ofere si mai multe detalii si explicatii in legatura cu unele aplicatii sau servicii oferite de catre Facebook. In acest sens, el a incercat sa explice audientei diferentele dintre tipurile de Add-uri puse la dispozitie de platforma, accentuand ideea de Sponsored Stories, dar luand in discutie si optiunile de targetare pe care brand-urile le au la dispozitie, astfel incat acestia sa fie mai aproape de consumatori. Totodata participantii au aflat ca toate aplicatiile, inclusiv Timeline si Facebook Offers, vor fi puse la dispozitia utilizatorilor si pe mobile, iar aparitia lor pe piata din Romania, va avea loc cel mai probabil dupa luna aprilie: “Tot ceea ce faci incepe pe pagina de Facebook. Trebuie sa te folosesti de vizual si sa atragi emotii, dar pentru a avea succes trebuie sa ai o strategie pe termen lung” a sfatuit Sebastian.

Consideram ca evenimentul a avut succesul scontat, oferind raspunsuri la intrebarile si nelamuririle pe care agentiile, clientii chiar si oamenii de marketing le aveau inainte de acesta conferinta. Disponibilitatea celor de la Facebook, profesionalismul si entuziasmul tuturor celor implicati in desfasurarea si organizarea acestui eveniment, speram sa fii facut din _AllThingsFacebook, cea mai importanta si interesanta conferinta dedicata retelei de socializare.

_AllThingsFacebook a fost organizat de Evensys in parteneriat cu Thinkdigital si sponsorizat de BCR, Vodafone, Republika si Xplain!

Bucuresti, 21.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.