carturesti.ro%20

Trupa Vunk lansează cântecul care va salva Lumea

Trupa Vunk lansează cântecul care va salva Lumea

Media
După ce a început anul lansând single-ul "Camera ei", care a beneficiat de primul videoclipt filmat live pe Facebook, urmat de alte trei hituri "Hai, mersi", "Îmbrăcați sau goi" și Stai lânga mine", Trupa Vunk termină anul 2017 lansând "Lume, Lume", cântecul care va salva lumea. "Muzica schimbă oameni și destine, iar acest cântec este o rugaminte de a vedea binele și frumosul în tot ceea ce ne înconjoară. Este un cântec erou care va trezi conștiinte și va aduce speranța și dorinta de a ne opri din goana de zi cu zi și a ne bucura de lucruri simple. Pentru că lumea se construiește pe dăruire, înțelegere și îngăduință față de cei de lânga tine. Lumea se cucerește cu sufletul curat, cu zâmbet pe buze, cu speranță și încredere. Si cu muzică. Pentru ca muzică schimba oameni, adună oam
See Wind-Power Through a Child’s Eyes in This Beautiful New Audi Campaign

See Wind-Power Through a Child’s Eyes in This Beautiful New Audi Campaign

Auto, Marketing, Public Relations
Thought-provoking film by AvL/SE reawakens our childlike wonder to launch new wind-energy-powered Audi g-tron Berlin, Monday 11th December, 2017: Audi and AvL/SE launch a beautiful and thought-provoking new film that invites us to view wind energy through a child’s eyes. The campaign promotes the new Audi g-tron model - a gas-powered hybrid fuelled by wind energy. By reimagining the natural force with childlike wonder, Audi encourages us to consider the possibilities of alternative drive technologies. Audi Wind (EN) from AimaqvonLobenstein/Saint Elmo's on Vimeo. Creatively devised by Berlin-based agency, AvL/SE, and produced by Czar, ‘Wind’ is an emotionally honest film told from a child’s perspective. From the backseat of his father’s car, the boy observes the pure power of t
De la linkbuilding în teambuilding cu agenția de SEO DWF

De la linkbuilding în teambuilding cu agenția de SEO DWF

Events
Succesul unei companii se bazează, în primul rând, pe capacitatea întregii echipe de a se adapta la schimbările care apar, chiar și de la o zi la alta, în domeniul în care își desfășoară activitatea. Provocările dar și oportunitățile apar la fiecare pas și singurul mod în care ștacheta poate fi ținută sus este ca fiecare dintre oamenii care alcătuiesc o echipă să țină pasul cu restul colectivului, aducând în joc experiența și cunoștințele acumulate, pe care să le împărtășească și celorlalți. Astfel, cei care s-au angajat pentru un țel comun își pot atinge mult mai ușor scopul, și anume acela de a oferi servicii de cea mai bună calitate. Tocmai de aceea, la începutul lunii noiembrie, întreaga echipă DWF a participat la un team building. Venind din departamente diferite, dar având aceeași
McCann Health Partners with CARE to Release Hard-Hitting TV Commercial to Highlight the Price of Negligence with Prescription Drugs

McCann Health Partners with CARE to Release Hard-Hitting TV Commercial to Highlight the Price of Negligence with Prescription Drugs

LifeStyle, Marketing, Public Relations
McCann Health and International Film Production Company Great Guns shoot visceral yet honest POV film that highlights the growing death toll as a result of over-dose from prescription medication California, U.S., Wednesday 13th December 2017 – Following frightening new statistics that reveal the increasing death toll as a result of over-dose from prescription medication, McCann Health created a confronting piece of video content ‘Pay the Price’, in partnership with non-profit organization, CARE, Center for Adolescent Research & Education, that exposes the cold hard reality of this unknown, but deadly killer. Currently, drink driving accounts for 28 deaths in the U.S. per day, whilst suicide deaths equal more than 120 deaths per day. Shockingly prescription drug abuse deaths h
Kaufland introduce echipamentul de lucru din bumbac organic, în premieră pentru piaţa din România

Kaufland introduce echipamentul de lucru din bumbac organic, în premieră pentru piaţa din România

Marketing, Public Relations
Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional vor beneficia, de la finalul acestui an, de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade. Aceasta este o premieră pentru piaţa locală şi face parte din strategia amplă de employer branding a companiei, care are ca principal obiectiv crearea unui mediu de lucru plăcut şi motivant pentru angajați. Noul echipament al angajaților din magazinele Kaufland este certificat conform celor mai ridicate standarde la nivel internațional - Global Organic Textile Standard (GOTS) și standardul Fairtrade privind bumbacul. Pentru producția colecției s-a folosit bumbac 100% organic, cultivat folosind metode și materiale cu impact scăzut asupra mediului înconjurător. Prin certificarea Fairtrade, se garantea
Primul Crăciun la Grand Hotel du Boulevard

Primul Crăciun la Grand Hotel du Boulevard

Events
Christmas CONCEPT, târg cu design, vintage și gourmet Printre coloane de marmură am cântat, pe rând, "This Christmas I give you my heart" unei broșe pictată manual, unui pulover de lână moale sau unei perechi de cercei vintage. Christmas CONCEPT, târg cu design, vintage și gourmet, a avut loc pe 9 şi 10 decembrie la Grand Hotel du Boulevard. Primul târg de Crăciun organizat la Grand Hotel du Boulevard, a chemat peste 80 de designeri și colecționari; a adunat de la gourmet şi sugar free candies la cosmetice bio și lucruri atent meșteșugite; a selectat tot ce e bun şi frumos, creativ, tentant. De Oh, la la, la Mama mia. Şi pentru că sărbătorile se petrec cu familia şi prietenii, promitem să repetăm experienţa. #ChristmasCONCEPT #VforVintage Auzit la Gold FM Povestit de
PepsiCo oferă un grant de 100.000 euro unui start-up fondat de doi tineri din Republica Moldova, în cadrul programului Nutrition Greenhouse

PepsiCo oferă un grant de 100.000 euro unui start-up fondat de doi tineri din Republica Moldova, în cadrul programului Nutrition Greenhouse

Business, Financial, LifeStyle, Marketing
PepsiCo a acordat un grant final de 100.000 de euro, în cadrul primului program incubator al companiei în Europa – Nutrition Greenhouse, start-up-ului Erbology, care oferă produse nutritive pe bază de plante. Erbology, companie deținută de doi tineri din Republica Moldova, cu sediul în Londra, a înregistrat o creştere de peste 400% pe perioada de desfăşurare a incubatorului. Juan Ignacio Amar, Vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană şi coordonatorul programului, a afirmat: „Am lansat programul Nutrition Greenhouse pentru a ne parteneria cu cei mai buni şi promiţători antreprenori din zona nutriţională a industriei alimentelor şi băuturilor. Scopul nostru a fost să lucrăm cu brand-uri inovatoare, care ne împărtăşesc viziunea de a li
Concursul filmelor de scurtmetraj 2018

Concursul filmelor de scurtmetraj 2018

Events
Atragem atenția tuturor celor talentați din lumea filmului: până pe 31 ianuarie 2018, regizorii de film au șansa să aplice în cadrul LET’S CEE Short Film Competition 2018. Nu numai că sunt puse în joc două premii principale, ci, în plus, 10 finaliști vor primi invitația de a participa la a doua ediție a LET’S CEE Talent Academy la Viena! Până pe 31 ianuarie 2018, regizorii în vârstă de maxim 35 de ani din Europa Centrală și de Est, regiunea Caucaz, Turcia și Austria vor avea posibilitatea de a-și înscrie scurtmetrajele în cadrul Short Film Competition LET'S CEE 2018. Cu toate acestea, regizori de toate vârstele din întreaga lume sunt bineveniți să-și trimită contribuțiile care se înscriu în tematica ediției din acest an. Pentru că festivalul se concentrează pe zona Europei Centrale ș
Debut cu entuziasm pentru MentorIAA: peste 70 de studenți din facultățile de Marketing și Comunicare ghidați de profesioniști seniori din domeniu

Debut cu entuziasm pentru MentorIAA: peste 70 de studenți din facultățile de Marketing și Comunicare ghidați de profesioniști seniori din domeniu

Marketing, Public Relations
Prima ediție a programului MentorIAA, lansat în această toamnă de IAA România și facultățile partenere (Facultatea de Marketing din ASE, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din Universitatea București și Facultățile de Comunicare și Relații Publice respectiv Facultatea de Management din SNSPA București) se bucură deja de mult entuziasm din partea mentorilor, studenților și profesorilor acestora. MentorIAA, una dintre liniile de proiect ale AcademIAA (despre care puteți citi mai multe aici) își propune să ghideze și să pregătească studenții în alegerea viitoarei cariere în Comunicare și Marketing. Unul dintre principalele insighturi care au stat la baza demarării proiectului este faptul că studenții nu au o viziune clară și practică în alegerea unei rute de carieră. C
Cum să crești un copil sigur de sine. Parentajul bazat pe Cercul Siguranței

Cum să crești un copil sigur de sine. Parentajul bazat pe Cercul Siguranței

Books Wave, Timp liber
Kent Hoffman, Glen Cooper, Bert Powell Editura Trei Niciun părinte nu este perfect. „Dacă includeţi perfecţionismul în strategia voastră, puteţi deja să declanşaţi o anumită tensiune în relaţia cu copilul, fiind prea exigenţi cu voi înşivă. Aceasta este o carte înţesată de sugestii practice, pentru a fi mai blânzi cu voi înşivă şi a modela o abordare receptivă pentru copilul vostru.” (p. 13) În carte se subliniază, de asemenea, că, atunci când se constată „rupturi” în relaţia cu copilul, acestea pot fi reparate. „Ataşamentul se referă la felul în care noi, mamiferele, ne bazăm pe îngrijitorii noştri pentru a ne ocroti pe măsură ce înaintăm către maturitate. Câteva figuri principale de ataşament ne vor modela în mod natural creşterea prin maniera în care comunică cu noi încă din
##################################################### #####################################################