metalshow

9,9%! O dobanda mai mica decat cea mai mica!

Reţeaua magazinelor DOMO vine în întâmpinarea clienţilor sãi cu noi produse financiare, menite sã suplineascã dispariţia creditului doar cu buletinul, urmare a noilor reglementari  BNR .

DOMO, alãturi de partenerul sãu, Estima Finance, lucreazã activ pentru a suplini, prin produse inovatoare şi avantajoase dispariţia unuia dintre cele mai populare produse de finanţare. Cele douã companii partenere continuã campania “o dobândã mai micã decât cea mai micã”, lansând sub acest concept o ofertã unicã pe piaţa retailului de electronice, electrocanice şi IT&C: dobânda de 9,9% pentru produse din toate gamele.

„DOMO doreşte sã faciliteze accesul consumatorilor la gama largã de produse disponibile în magazinele nostre. Venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri, pe lângã reduceri de pânã la 40% pe categoriile de electronice, cu produse financiare rapide, flexibile şi avantajoase, deoarece filozofia businesului nostru este centratã în jurul ideii de confort pentru clientul final, atât în ceea ce priveşte alegerea produselor din reţeaua DOMO, cât şi în modalitãţile de obţinere a finanţãrii. Ne-am fãcut un scop din a fi aproape de client şi atenţi la nevoile sale, de a fi partenerul de nãdejde pentru tot ceea ce consumatorul are nevoie "pentru acasã", declarã Gabriela Mândrea, Sales and Marketing Manager DOMO.

”Prin lansarea  acestei  campanii,  Estima Finance oferã  cea mai micã  dobândã  din  piaţã:  9,9%. Dacã în termen de 7 zile calendaristice  de  la achiziţia  produsului, cumpãrãtorul constatã cã  acelaşi produs poate  fi  achiziţionat la  o dobândã  mai micã  de la un alt magazin  cu acelaşi  obiect de  activitate, ne angajãm sã rambursãm  de  5 ori  diferenţa.  Ne propunem  sã  fim aproape de clienţii noştri,  oferind  produse de creditare  la cel mai mic  cost  şi   în condiţii  flexibile“ declarã Geanina  Mocanu,   Marketing  Manager  Estima Finance.     

DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT&C , cu o reţea naţionalã formatã din 105 magazine ce însumeazã cca 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1050 angajaţi.

Bucuresti, 25.10.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *