free download 78 travel guides written by experts

9000 de beneficiari ai campaniei BCR Dar din Dar se face binele

BCR, angajaţii săi şi clienţii băncii au ajutat 9.000 de oameni cu peste 100.000 EUR în cadrul campaniei “Dar din Dar se face binele”

· Împreună, BCR şi angajaţii săi au donat peste 100.000 de euro în campaniile de Paşte şi de 1 Iunie; peste 60.000 Euro strânşi în urmă campaniei “Dar din Dar se face binele”; angajaţii BCR au contribuit cu peste 45.000 Euro   
· Aproape 9.000 de beneficiari ai acestor acţiuni: copii şi tineri săraci, abandonaţi, bolnavi, cu dizabilităţi, orfani precum şi bătrâni instituţionalizaţi 
· 100 de acţiuni organizate la nivelul comunităţilor locale din întreaga ţară 

În urma campaniei “Dar din Dar se face binele” desfăşurată în luna decembrie 2009, BCR a donat pentru beneficiarii campaniei peste 60.000 de euro, echivalentul beneficiilor acordate clienţilor (reduceri sau bonusuri de dobândă). Adăugând sumele donate de angajaţii băncii (peste 45.000 euro), peste 100.000 de euro au fost direcţionaţi către aproape 9000 de beneficiari în perioada Paştelui şi în luna copiilor, când angajaţii BCR au fost încurajaţi să ofere o zi de neuitat persoanelor în dificultate, în special tineri şi bătrâni instituţionalizaţi. Astfel, angajaţii BCR au organizat peste 100 de acţiuni în comunităţile locale din toată ţara. 
 
În luna copilului, aproape 2.000 de copii au trăit o zi de neuitat în excursiile şi evenimentele organizate de angajaţii BCR. “O zi cât vacanţa mare, super tare!” a fost reacţia unei fetiţe de 10 ani aflată în grija Fundaţiei “Lumina Braila”. „Mi-a plăcut totul, m-am simţit bine cu clovnul, nu am văzut niciodată atâtea, mi-au plăcut peştii şi reptilele, m-am plimbat cu bacul, mi-a plăcut în peşteră unde erau multe icoane, mi-a plăcut că m-am jucat, mi-a plăcut şi vreau să mă mai întâlnesc cu prietenii cu care am fost în excursie”, a spus Cristinel, un băiat de 8 ani de la  Asociaţia “Matei Basarab”, din Ialomiţa.
   
 “Acesti copii au nevoie de afecţiune, de hrană şi de înţelegere. Poate cu o floare nu se face primăvară. Dar, dacă le arătăm că se poate trăi şi altfel, poate vor fi mai buni atunci când vor creşte mari. Să nu uităm că fiecare dintre noi este responsabil faţă de ei pentru că aceşti copii fac parte din viitorul nostru”, a declarat un voluntar BCR.
 
 “Angajatii BCR au identificat beneficiarii, au făcut donaţii, iar banca venit în completarea sumelor donate” a declarat Ana Ilinca Macri, Şefa Departamentului de Afaceri Comunitare şi Comunicare Internă BCR. „Colegii noştri au organizat acţiuni la orfelinate şi la căminele de bătrâni din localităţile lor. Practic, am reuşit să facem fapte frumoase în toate judeţele ţării. Prin aceste acţiuni dorim să îi încurajăm pe angajaţii BCR să se implice în comunităţile în care trăiesc, să descopere şi să sprijine persoanele care au nevoie de ajutor”, a continuat Ana Ilinca Macri.
  
Implicarea în comunitate este unul dintre pilonii modelului de business al BCR. Banca dezvoltă şi susţine proiecte de impact care contribuie în mod direct la o evoluţie sustenabilă a comunităţii, în domeniile: Educaţie (în special educaţia financiară şi educaţie pentru copii şi adolescenţi care provin din medii sărace şi defavorizate), Antreprenoriat şi Solidaritate Socială.

Bucuresti, 12.07.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *