Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

870,000 ron vanzari si un client la fiecare minut in Flanco din Sun Plaza

Magazinul Flanco din Sun Plaza a vândut în primele zile de la deschidere* produse în valoare de peste 870,000 ron

Conform oficialilor Flanco, magazinul Flanco din Sun Plaza a atins și chiar depășit așteptările din punct de vedere al vânzărilor și traficului.

Astfel, în ziua deschiderii magazinul a vândut produse în valoare de 330,000 ron, cu un maxim de 900 de clienți (câte un client pe minut), totalul clienților în primul week-end* de la deschidere ajungând la 2,650, cu produse vândute în valoare totală de peste 870,000 ron.

“Valoarea medie a achiziției s-a ridicat la 335 ron, în topul produselor cumpărate aflându-se cuptoarele cu microunde, storcătoarele de fructe, aragazurile și mașinile de spălat aflate în promoție.” a declarat Lucian Mitran, Sales Manager Flanco.

Ponderea cea mai mare din punct de vedere valoric au avut-o electrocasnicele mari, cu 35% din totalul vânzărilor, urmate de televizoare. Ora de vârf ca număr total de facturi a fost 13:00-14:00 în ziua deschiderii, iar ca vânzare totală 17:00-18:00, aceeași zi.

“Flanco Sun Plaza reprezintă cea mai bună lansare din istoria firmei și dovada faptului ca măsurile luate pentru ieșirea din criză încep să dea roade. Ne așteptăm ca Flanco Sun Plaza să aducă în primul an vânzări totale de 10 milioane Euro.” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Magazinul vine cu un concept nou pe piața de retail din România, fiind dotat cu mai multe puncte de informare unde clienții pot primi consiliere din partea echipei de specialiști și pot comanda direct produsele dorite, diminuând astfel timpul de achiziție și de facturare a produselor. În plus, magazinul are și un design inovativ, ”out-of-the-box”, realizat de o echipă de tineri designeri.

*perioada descrie zilele de joi 25 februarie – duminică 28 februarie 2010

Bucuresti, 01.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.