Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

86,2% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au facut cumparaturi online

Mednet

Studiul privind Cumpărăturile online realizat de MEDNET Marketing Research Center, în perioada 17 – 24 septembrie, relevă faptul că 86,2% dintre utilizatorii de internet, din mediul urban, au realizat, până în momentul de față, cumpărături online. Dintre aceștia, 80,6% au achiziționat produse numai din magazinele online din România, 1,2% au comandat exclusiv din magazinele din străinătate, iar 18,2% dintre internauți au făcut cumpărături atât din magazinele online din țară, cât și din străinătate.

Cei care nu au achiziționat produse online până la data efectuării studiului sunt, mai degrabă, persoane cu vârsta de peste 49 de ani și cu un venit lunar net al familiei mai mic de 1.000 lei.

Dintre cei care achiziționează produse din mediul online, 13,9% obișnuiesc să facă cumpărături cel puțin o dată pe lună, 30,3% cel puțin o dată la 3 luni, 20,6% cel puțin o dată la 6 luni, iar 23,6% cumpără la o perioadă mai mare de o jumătate de an.

Mai mult decât atât, 35,8% dintre cumpărătorii din mediul online au achiziționat diverse produse chiar în ultima lună.

În topul cumpărăturilor online se află produsele IT (44,3%), urmate de produsele electronice (41,5%), articolele vestimentare (35,4%) și cărțile, CD-urile / DVD –urile (34,6%). Biletele la concerte, mobilierul / articolele și decorațiunile pentru casă, produsele alimentare, băuturile alcoolice sunt printre cele mai puțin populare cumpărături online.

Cea mai utilizată metodă de plată pentru produsele comandate online este cea în numerar cu plata ramburs (70,9%). Pentru plata prin card de debit / credit optează 25,1% dintre cumpărătorii online intervievați, în timp ce 3,3% utilizează PayPal.

***

Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, urban, în perioada 17 – 24 septembrie 2013.

Au fost intervievate 710 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 55 ani.

Marja de eroare a studiului este de ±3,68%.

Bucuresti, 28.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.