Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

8 zile exceptionale la Roche Bobois

Compania franceză Roche Bobois, lider mondial în retail și design de mobilier și decorațiuni de lux a pregătit 8 zile speciale pentru clienţii săi. Astfel, în perioada 10-17 octombrie, aceştia pot descoperi pachete personalizate şi oferte speciale.

Toamna este un sezon ideal pentru amenajarea spaţiului personal, iar pentru a fi gata de petrecerile cu cei dragi şi pentru a crea o atmosferă unică, Roche Bobois a pregătit oferte personalizate la toate colecţiile sale.

Fie ca vă doriţi o piesă din colecţia de Primăvară-Vară 2015 sau o piesă din fabuloasa colecţie Toamnă-Iarnă 2015, în perioada 10-17 octombrie beneficiaţi de cel mai bun preţ.

Roche Bobois inovează an de an, coleţie de colecţie, lucrează cu numeroşi designeri și materializează desenele și ideile lor, fac eforturi de-a produce și practic a inventa noi materiale. Ca mărturie a dinamismului său, Roche Bobois lansează de două ori pe an o colecție total nouă și se clasează mereu printre brandurile de mobilier de lux ce lansează produse de ultimă generație.

“Brandul franţuzesc Roche Bobois, recunoscut pentru creativitate, inovaţie şi calitate, vă invită să achiziţionaţi la preţuri excepţionale forme inovative, țesături luxoase și obiecte cu un design expresiv. Cu certitudine, noua colecție Roche Bobois va oferi confort și eleganță fiecărei locuințe”, spune designerul francez Sacha Lakic.

Clienţii sunt invitaţi să descopere în showroomul Roche Bobois o mulțime de obiecte superbe şi foarte elegante, culori rafinat combinate, texturi și detalii impecabil alese și o varietate de materiale de cea mai bună calitate.

În noua colecţia Toamnă-Iarnă 2015 principala temă este “Experienţa”, iar aceasta este exprimată atât prin motive grafice, dar şi geometrice. “Ne-am dorit ca prezenţa unor biblioteci precum Helis by Philippe Bouix sau Pollen by Sacha Lakic să provoace senzaţii puternice la nivel vizual. Aceasta este experienţa pe care vrem să o oferim clienţilor noştri: depăşirea aşteptărilor, stimularea sentimentelor şi stabilirea unui dialog între designer şi client”, spune Nicolas Roche.

Una din tendinţele noii coleţii este confortul, care a fost întotdeauna fundamental pentru Roche Bobois, însă a fost redefinit de cele mai multe ori prin piese moderne. “Azi ne interesează confortul: felul în care arată o canapea trebuie să ne facă să ne dorim sa stăm pe ea. Canapeaua Octet by Roberto si Maurizio Manzoni Tapinassi, de exemplu, arată ca o pernă uriasa”, spune Nicolas Roche. O canapea trebuie să fie multifuncţională, să poţi să te uiţi la televizor, să citeşti sau să lucrezi pe laptop.

O altă tendinţă prezentă în noua colecţie se numeşte “Fifty/Fifty şi include piese inspirate din anii ’50, dar care au un aer contemporan: scaunul Tempus by Simon Reynaud sau masa de dinning Lieto by Roberto Tapinassi si Maurizio Manzoni.

Descoperiti colecţia şi informaţii despre Roche Bobois accesând şi pagina de Facebook: https://www.facebook.com/RocheBoboisBucharest?fref=ts.

Despre Roche Bobois

Fondată în 1960 de către Philippe și François Roche împreună cu Jean-Claude și Patrick Chouchan, compania franceză Roche Bobois s-a remarcat repede prin lansarea de produse și obiecte cu un design original. Întâlnirea cu designerul Hans Hopfer, creatorul celebrei canapele modulare Mah Jong, marchează debutul unei colaborări de durată cu designeri celebri. Misiunea Roche Bobois este de a populariza în lumea întreagă stilul de viață francez.

Bucuresti, 07.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.