Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

77% din materialele despre Festivalul International „George Enescu” au fost publicate sau

Mediatrust

difuzate intre 28 august – 10 octombrie

Festivalul Internaţional „George Enescu” din acest an, desfăşurat între 1-25 septembrie, a beneficiat de o vizibilitate mărită, 77% (1.850) din materiale fiind publicate sau difuzate în perioada 28 august – 10 octombrie. La un nivel extins, între 1 iunie şi 20 octombrie, Festivalul a fost mediatizat în 2.400 de materiale, conform unui raport de monitorizare realizat de mediaTRUST România.

În perioada 28 august – 10 octombrie, în print au apărut 324 de materiale, dintre care 257 în publicaţii naţionale (ziarul Azi a avut cele mai multe apariţii, în număr de 35) şi 67 în publicaţii locale (Renaşterea Bănăţeană a înregistrat cele mai multe apariţii – 7).

Mediatizarea Festivalului în mediul online a fost una excelentă, între 28 august şi 10 octombrie fiind publicate în total 1.397 de materiale – 1.021 au apărut în online-ul tradiţional (Jurnalul.ro a avut 82 apariţii), 211 pe Facebook, 142 pe Twitter şi 23 pe bloguri (Năstase.wordpress.com – 5 materiale).

Posturile de radio monitorizate au difuzat un total de 60 de ştiri, prima poziţie fiind deţinută de Bucureşti FM, cu 23 de materiale, urmat de Radio România Actualităţi (RRA), cu 17 materiale şi Europa FM – 10 materiale.

Posturile TV monitorizate au difuzat un total de 69 de ştiri sau reportaje despre Festivalul Enescu, prima poziţie fiind deţinută de TVR Info, cu 18 materiale. TVR 1 şi Realitatea TV i-au urmat, cu câte 13 materiale.

Comparativ, între 1 iunie şi 20 octombrie, pe print au apărut 449 de materiale, din care 342 în publicaţii naţionale şi 107 în publicaţii locale, ziarele Azi şi Renaşterea Bănăţeană fiind publicaţiile cu numărul cel mai mare de apariţii despre festival – 42 şi, respectiv, 10.

În plus, 1.815 materiale au fost publicate pe Internet – 1.249 au apărut în online-ul tradiţional, 376 pe Facebook, 164 pe Twitter şi 26 pe bloguri. Amosnews.ro a fost site-ul care a publicat cele mai multe articole despre Festivalul „George Enescu”, 97 de materiale.

Pe zona de radio s-au difuzat 66 de ştiri, Bucureşti FM având 23 de materiale, RRA – 21 şi Europa FM – 11. Posturile de televiziune au difuzat 70 de ştiri, TVR Info fiind postul cu cele mai multe difuzări – 18.

„Ca urmare a parteneriatului media existent între mediaTRUST România şi Festivalul Internaţional „George Enescu”, cel mai important eveniment cultural al anului a beneficiat de o monitorizare a presei profesionistă, care a acoperit toate mediile de difuzare: presă scrisă centrală, presă scrisă locală, online (inclusiv blog-uri, Twitter şi Facebook), radio şi TV”, a declarat Mihai Constantinescu, directorul Artexim, agenţia de impresariat artistic care a organizat Festivalul „George Enescu”.

Ştirea potrivit căreia cea de-a XX-a ediţie a Festivalului Internaţional George Enescu se va desfăşura în perioada 1-25 septembrie deţine prima poziţie în topul celor mai mediatizate subiecte, cu 232 de apariţii în perioada 28 august – 10 octombrie, şi cu 274 de apariţii între 1 iunie – 20 octombrie.

Includerea festivalului de către publicaţia britanică The Independent în topul celor mai importante festivaluri de muzică clasică din Europa deţine poziţia a doua în topul cantitativ al mediatizării, cu 56 de apariţii în perioada 1 iunie – 20 octombrie.

De la începutul lunii iunie şi până pe data de 20 octombrie, cel mai mediatizat partener a fost compania JTI, care a desfăşurat în cadrul manifestărilor ediţiei a XX-a a Festivalului Internaţional George Enescu „Intalnirile JTI”, evenimente desfăşurate în Bucureşti, Sibiu, Cluj Napoca şi Timişoara. Compania a avut 19 apariţii în print şi 66 în online (fără social media). Enel, unul dintre partenerii principali, deţine poziţia a doua, cu 12 apariţii pe print şi 23 în online, excluzând social media. Topul este încheiat de Dacia, maşina oficială a festivalului, cu 7 apariţii în presa scrisă şi 24 în online, mai puţin în social media.

Pentru realizarea raportului prezentat de mediaTRUST au fost monitorizate 210 publicaţii centrale (numărul cuprinde şi suplimentele acestora), 226 de publicaţii locale, peste 1.000 de domenii de Internet, conturile publice de Twitter şi Facebook, peste 170 de bloguri dintre cele mai active din România, 10 posturi de radio şi 12 posturi TV.

Bucuresti, 27.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.