Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

730,9 milioane $ – veniturile Check Point in 2007

Check Point® Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate internet, a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul patru şi pentru anul fiscal încheiat la 31 decembrie 2007.

“Succesul din trimestrul patru al anului 2007 este reprezentativ pentru întregul an, care a fost unul dintre cei mai buni din istoria companiei”, a declarat Gil Shwed, preşedinte şi CEO Check Point Software. “Considerăm că această performanţă se datorează adoptării noii noastre linii de produse de securitate a reţelei, dar şi a celei existente, precum şi extinderii cu succes în domeniul securităţii datelor care a avut loc la începutul anului trecut. Arhitectura de Securitate Unificată şi soluţiile de securitate totală ne-au permis să creştem cota de piaţă şi să obţinem rezultate financiare excelente în trimestrul patru şi în întregul an 2007”, a mai spus Shwed. Rezultatele financiare pentru trimestrul patru încheiat la 31 decembie 2007:
 •          Venituri totale: 206,7 milioane de $, cu o creştere de 29% în comparaţie cu trimestrul patru al anului 2006. Securitatea reţelei a înregistrat o sumă record de venituri: 182,5 milioane de $, cu o creştere de 14% faţă de trimestrul patru al anului fiscal 2006. Securitatea datelor a contribuit cu 24,2 milioane $ la venituri, cu o creştere consecutivă pe trimestru de 17 %.
•      Venitul net – GAAP: 87,9 milioane $, cu o creştere de 11% în comparaţie cu trimestrul patru al anului fiscal 2006. Venitul net din trimestrul patru al anului fiscal 2007 include costuri legate de achiziţie în valoare de 10,3 milioane $ şi costuri de compensare pe bază de acţiuni de 8,8 milioane $.
•     Venitul net  – Non-GAAP: 102,5 milioane $, cu o creştere de 13% faţă de trimestrul patru al anului fiscal 2006. Venitul net Non-GAAP exclude costurile legate de compensarea pe bază de acţiuni şi costurile legate de achiziţie.
•     Câştigurile per acţiune diluată – GAAP: 0,39 $, cu o creştere de 11% în comparaţie cu trimestrul patru al anului fiscal 2006. Câştigurile GAAP per acţiune diluată pentru trimestrul patru al anului 2007 includ costurile de compensare pe bază de acţiuni de 0,04 $ şi costuri legate de achiziţie de 0,05 $.
•       Câştigurile per acţiune diluată – Non-GAAP: 0,46 $, cu o creştere de 15 % faţă de trimestrul patru al anului fiscal 2006. Câştigurile Non-GAAP per acţiune diluată exclud costurile de compensare pe bază de acţiuni şi costuri legate de achiziţie. 
•      Veniturile întârziate: 273,7 milioane $, cu o creştere de 34% în comparaţie cu veniturile întârziate de la 31 decembrie 2006.
•       Fluxul de Cash: Fluxul de cash de la operaţiuni a fost de 91,3 milioane $, cu o creştere de 10% în comparaţie cu trimestrul patru al anului 2006.
•         Programul de răscumpărare al acţiunilor: În cel de-al patrulea trimestru al anului 2007, Check Point a răscumpărat 2,8 milioane de acţiuni, la un cost total de 61,9 milioane $.
 
“Pe parcursul anului, am înregistrat creşteri în toate zonele geografice, cu o creştere de 34% a veniturilor anuale în ceea ce priveşte vânzările din Europa şi cu o creştere de 24% în veniturile din cele două Americi”, a declarat Shwed. „Noile noastre oferte de dispozitive UTM-1 şi soluţiile integrate la cel mai înalt nivel au fost adoptate de unele dintre cele mai mari corporaţii din lume şi au fost principalele motoare ale acestor rezultate. În plus, noile noastre produse de securitate au generat o creştere secvenţială de 17% în trimestrul patru al anului fiscal 2007, cu creşterea vânzărilor în Europa şi adoptarea largă de către segmentul channel”, a explicat Shwed.

Rezultatele financiare pentru anul fiscal încheiat la 31 decembrie 2007
•      Venituri: 730,9 milioane $, cu o creştere de 27% în comparaţie cu anul fiscal încheiat la 31 decembrie 2006. Securitatea reţelei a avut un venit record de 648,1 milioane $, cu o creştere de 13% faţă de 2006. Securitatea datelor a contribuit cu 82,8 milioane $ la venitul anual.
•       Venitul net – GAAP: 281,1 milioane $, cu o creştere de 1% în 2006. Venitul net pentru 2007 include costurile de compensare pe bază de acţiuni cu un total de 34,1 milioane $ şi costuri legate de achiziţie de 57 milioane $, care le includ pe cele de achiziţionare a  R&D cu un total de 17 milioane $.
•      Venitul net – Non-GAAP: 358,7 milioane $, cu o creştere de 12% faţă de anul fiscal 2006. Venitul net Non-GAAP exclude veniturile de compensare pe bază de acţiuni şi costurile legate de achiziţie. 
•      Câştigurile per acţiune diluată – GAAP: 1,25 $, cu o creştere de 7 % faţă de anul 2006. Venitul net în 2007 include costuri de compensare pe bază de acţiuni de 0,15 $ şi costuri legate de achiziţie de 0,25 $, care includ costurile legate de achiziţionarea R&D la un preţ de 0,07 $.
•      Câştigurile per acţiune diluată – Non-GAAP: 1,59 $, cu o creştere de 18 % în comparaţie cu anul 2006. Câştigurile per acţiune diluată Non-GAAP exclud veniturile de compensare pe bază de acţiuni şi costurile legate de achiziţie.
•       Fluxul de cash: Fluxul de cash din operaţiuni a fost de 371,6 milioane $, cu o creştere de 2 % faţă de anul 2006.
 •          Balanţa de cash şi de investiţii: 1,2 miliarde $ la 31 decembrie 2007.
•       Programul de răscumpărare al acţiunilor: În 2007, Check Point a răscumpărat 9 milioane de acţiuni la un cost total de 209,8 milioane $. Au mai rămas aproximativ 73,2 milioane $ din totalul de 1,2 miliarde de $ alocat pentru programul de răscumpărare al acţiunilor Check Point.
 
Principalele linii de business din trimestrul patru şi din anul fiscal 2007:
 •         Extinderea arhitecturii de securitate unificate în securitatea datelor – În primul trimestru al anului 2007, Check Point şi-a extins afacerea în domeniul securităţii datelor prin achiziţionarea companiei Protect Data. Noul nivel de securitate a datelor adăugat la arhitectura de securitate a companiei permite consumatorilor să-şi păstreze datele mobile sigure şi să minimizeze riscul pierderii de date.
•       Creşterea numărului de mari tranzacţii – Check Point a continuat să înregistreze creşteri în numărul marilor tranzacţii cu firme dintr-o varietate de industrii şi din toate colţurile lumii. În timpul celui de-al patrulea trimestru, a avut 19 clienţi cu tranzacţii mai mari de un milion de $.
•     Dispozitivele UTM-1 – În primul trimestru al anului 2007, compania a introdus dispozitivele UTM-1. Acest fapt reprezintă o primă intrare pe piaţa de gateway mid-range care oferă management unificat al ameninţărilor. Apoi, în trimestrul patru, a introdus “Dispozitivele de securitate totală UTM-1” ca urmare a faptului că a extins linia de produse pentru a include pachete all-inclusive pentru trei ani cu securitate a mesageriei şi actualizări ale securităţii.
 •   Tehnologia de accelerare CoreXL din VPN-1 Power a atins performanţa breakthrough-ului – Îmbunătăţind cele mai bune procesoare multi-core, VPN-1 Power with CoreXL este prima poartă de securitate a reţelei care permite admininistratorilor de securitate să obţină performanţă la nivelul centrului de date fără a compromite nivelul de inspecţie al securităţii.
 •        ZoneAlarm ForceField – Prima soluţie de securitate browser virtualizată la cerere care permite consumatorilor să folosească aplicaţiile băncilor şi să cumpere online sau să navigheze în ariile periculoase ale internetului. ZoneAlarm ForceField îmbunătăţeşte puterea Smart Defense Advisor de la Check Point. El este un serviciu găzduit care permite companiei să ofere utilizatorilor protecţie în timp real împotriva ameninţărilor zero-hour.

“Suntem bucuroşi de rezultatele din trimestrul patru şi din întregul an fiscal 2007. Credem că succesul reflectă abilitatea noastră de a oferi soluţii de securitate complete care răspund necesităţilor de securitate ale clienţilor“, a mai adăugat Shwed. “În anul care urmează aşteptăm cu nerăbdare să ne extindem portofoliul de produse şi să oferim clienţilor noştri posibilitatea de a-şi înbunătăţi nivelul de secuitate prin intermediul soluţiilor noastre“, a concluzionat el.

Bucuresti, 28.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.