Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

60.000 de vizitatori unici urmaresc zilnic campaniile derulate pe DIGITAL FRAME-uri

Campaniile publicitare derulate pe suporturile Digital Frame sunt vazute zilnic de cca 60.000 persoane, conform datelor obtinute cu ajutorul sistemului de contorizare a traficului.
Digital Frame-ul, cel mai modern suport de pe piata publicitatii indoor, este dotat cu un sistem de contorizare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind primul si singurul mecanism de acest gen in locatiile de tip mall. Datele furnizate de acest sistem arata ca, in cursul lunii iulie, campaniile publicitare derulate pe Digital Frame-uri au fost vizualizate de cca 60.000 persoane. 

In interval de o luna s-au inregistrat 8.000.000 de afisari. Din punct de vedere statistic o persoana merge la mall de 4 ori pe luna, astfel ca Digital Frame-urile sunt vizualizate de 2.000.000 de vizitatori distincti/luna, deci de cca. 60.000 vizitatori distincti/zi.

Unul dintre marile avantaje ale Digital Frame-ului este amplasarea strategica, in locatii tip mall, fiind ideale pentru o campanie de brand awareness. Cu ajutorul acestui sistem revolutionar oamenii de merketing au la dispozitie date de trafic concrete referitoare la numarul de persoane care vad campaniilor publicitare derulate pe Digital Frame.

„Clientii aveau nevoie de o metoda reala si rapida de evaluare a audientei iar noi am gasit solutia. La numai o luna de cand am implementat acest sistem de monitorizare a traficului suntem in masura sa oferim primele cifre care sunt foarte imbucuratoare pentru noi si clientii nostri. Consideram ca aceste date vor creste in intervalul septembrie-decembrie avand in vedere ca vacantele iau sfarsit iar publicul tinta revine la shopping”,  a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.

Acum impactul unei campanii indoor poate fi foarte usor evaluat iar clientii care utilizeaza Digital Frame-urile pot avea imaginea completa a raportului investitie-profit. SPM Indoor Division detine in prezent 50 de Digital Frame-uri amplasate in 11 locatii de tip mall, toate fiind dotate cu acest sistem de contorizare.

Bucuresti, 13.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.