Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

6 ani AdVenture

Agentia de publicitate full-service AdVenture a aniversat cei 6 ani de activitate alaturi de partenerii (clientii), prietenii si colaboratorii sai.

Atmosfera de sarbatoare care a descris petrecerea din 21 noiembrie a fost intregita de cateva momente supriza care au marcat evenimente importante pentru comunitatea AdVenture: nasterea Anei Dumitrescu, cea de a doua fiica a lui Dan Dumitrescu, unul dintre cei 3 actionari AdVenture, chiar in ziua in care firma implinea 6 ani, aniversarea Co-Creative Director-ului Mircea Moldovan si a lui Andrei Bortun, General Manager Millenium Communication, partenerul de PR AdVenture.  

Cu privire la parcursul agentiei in cei 6 ani de la infiintare, Liviu Redeleanu, Managing Partner AdVenture a afirmat: "Cel mai important lucru pentru noi este faptul ca in cei 6 ani de existenta, AdVenture a construit alaturi de clientii sai relatii bazate pe incredere si profesionalism. Am reusit sa ne  apropiem  clientii prin  entuziasmul cu care am gestionat proiectele, prin prospetimea ideilor si am convingerea ca in anul care urmeaza vom consolida  partea de business pe care am dezvoltat-o impreuna”.

In 2002 Alex Zamfir, Liviu Redeleanu si Dan Dumitrescu puneau bazele AdVenture, un proiect nascut din pasiunea pentru comunicare si propulsat de dorinta lucrului bine facut.

De-a lungul celor 6 ani de activitate, AdVenture a construit parteneriate de lunga durata alaturi de cativa clienti care le-au fost alaturi inca de la inceput: Panfoods, EIT Forum Auto (importatorul Volvo in Romania) si Unilever. In prezent AdVenture detine un portofoliu de peste 20 de clienti.

“In ultimii ani AdVenture si-a consolidat pozitia pe piata si a derulat proiecte care nu au facut rabat de la principiile profesionale care ghideaza intreaga echipa. Le multumim clientilor si colaboratorilor nostri pentru curajul de a derula campanii indraznete si speram ca parteneriatele noastre se vor consolida in timp. Pentru 2009 pregatim o serie de  proiecte inovatoare, despre care va vom povesti mai multe in anul care urmeaza.” a declarat Alex Zamfir, General Manager.”

Printre campaniile de succes derulate de AdVenture in 2008 se numara: campania de lansare Elancyl pentru brandul Cellu Reverse, campania “1 Octombrie” implementata alaturi de Interamerican, campania de comunicare pentru Sorin Oprescu – actualul primar al capitalei, lansarea Volvo XC60 in Romania, campania de imagine Avia Motors, campania nationala de educare privind beneficiile utilizarii apei termale sustinuta prin proiectul “Caravana Avene”, campania de promovare Caffetin, campania de imagine Amigo Premio, lansarea mai multor modele de telefoane mobile Motorola printre care E8 si Z8, campania de promovare in randul medicilor pentru Pierre Fabre Oral Care si multe altele.

Bucuresti, 28.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.