Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

52% din consumatorii belVita iau micul dejun în fiecare zi

Conform unui sondaj realizat cu ajutorul fanilor belVita Start de pe pagina proprie de Facebook , 52% din cei care consumă biscuiții Belvita iau zilnic micul dejun.

Sondajul face parte din campania derulată de Belvita pentru realizarea conținutului cărții – Mic Dejun 2.0, cu cel mai mare număr de autori din România.

La acest sondaj , realizat prin intermediul aplicației dedicate de pe pagina de Facebook a belVita Start au răspuns 795 de persoane. Dintre acestia, 52% dintre consumatorii belVita iau micul dejun zilnic, în timp ce alți 25% iau această masă de 4-5 ori pe săptămână.

72.2% din consumatorii care iau micul dejun mai puțin de o dată pe săptămână sunt conștienți de importanța acestei mese, însă declară că nu o pot lua în fiecare zi. Principalele motive sunt lipsa timpului (57.94%) și absența senzației de foame în acea perioadă a zilei (38.10%), în timp ce 3.97% argumentează că le este suficientă o gustare mică (covrig, sărățele).

“Suntem încântați de numărul mare de consumatori belVita Start care au răspuns invitației de a participa la definirea culturii micului dejun prin contribuțiile lor la conținutul cărții Mic Dejun 2.0. Rezultatele obținute ne arată că în prezent consumatorii din România sunt din ce în ce mai conștienți de importanța primei mese a zilei și fac tot posibilul pentru a avea un regim alimentar echilibrat și sănătos” a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods.

Pe parcursul celor 4 săptămâni dedicate culegerii de informații de la consumatori, prin intermediul paginii de Facebook belVita Start fanii români au postat 567 de rețete proprii pentru mic dejun, definiții , asocieri neobișnuite pentru prima masă a zilei și au folosit aplicațiile dedicate de pe pagină pentru a vota rețete de mic dejun sau a răspunde la sondajul despre obiceiurile de mic dejun ale românilor.

Campania este urmată acum de etapa de validare a conținutului, selectarea co-autorilor în baza criteriilor prezentate în regulamentul acesteia și lansarea oficială a cărții Mic Dejun 2.0 în următoarea lună.

Mic Dejun 2.0 este un proiect demarat de belVita Start, singurii biscuți special creați pentru micul dejun de pe piața din România, care va avea ca rezultat final publicarea unei cărți despre cultura micului dejun. Aceasta va include rețete, curiozități și obiceiuri legate de prima masă a zilei, informații nutriționale utile despre alimentele cele mai folosite la micul dejun și multe altele. Cartea este realizată prin contribuțiile aduse de către fanii de pe Facebook și cu sprijinul medicului nutriționist Corina Zugravu.

Bucuresti, 09.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.