Baby Boom Show 2022
Shadow

5 motive bune pentru care un business trebuie sa fie activ in Social Media

Simona DumitruSimona Dumitru
Social Media Manager – www.creativeluggage.com

Obiectivele fiecărui brand converg, în cele din urmă, la mărirea numărului de clienţi şi fidelizarea lor. Acestea se obţin comunicând, fiind şi punctul nostru de plecare!

În urma cercetării şi a experienţei, iată cele mai importante motive pentru care un business trebuie să fie activ în Social Media:

1. trebuie să comunice acolo unde este prezent targetul său, ceea ce este destul de evident şi îndreptăţit.

2. trebuie să câştige încredere şi respect prin grijă faţă de imaginea proprie şi faţă de feedback-ul clienţilor. Nu poţi cere cuiva să te respecte şi să creadă că tu eşti cea mai bună alegere atâta timp cât tu nu eşti un exemplu pentru el şi nu arăţi că-ţi pasă.

3. trebuie să obţină feedback, iar platformele de Social Media reprezintă cel mai potrivit mijloc de interrelaţionare transparentă şi în timp real. Feedback-ul este aur pur, cu care se făureşte adevăr şi rezistenţă în timp.

4. comunicarea creativă în Social Media întruneşte o formă de idealism, fiind şi ieftină, şi rapidă şi eficientă.

5. trebuie să fie „openminded”, să se adapteze schimbării, să stabilească valori comune cu targetul şi punţi de legătură. Imaginea conturată, atât din punct de vedere vizual, cât şi din punct de vedere al limbajului, aprofundează identitatea brandului în mintea consumatorilor.

Comunicarea în Social Media trebuie făcută cu atenţie şi entuziasm în idei. Este musai de conştientizat că fiecare detaliu poate influenţa targetul, de aceea totul trebuie să fie făcut ca la carte. Aşa gândeşte şi actionează departamentul nostru de Social Media!

O strategie bine gândită şi implementată impecabil, o identitate vizuală ingenioasă şi apropierea justă faţă de fani ca dovadă de Costumer Care susţin o comunicare de succes! P

Spor şi zile izbutite!

Simona Izabela Dumitru este Social Media Manager în agenţia Creative Luggage şi este entuziastă de profesie, de echipă, de diversitatea proiectelor. Cu muncă şi implicare, reuşeşte, alături un departament creativ şi iscusit, să atingă nişte obiective, nu doar mari, ci şi calitative. Să fie făcut cu drag! zice ea.

Alte articole
scrise de Simona Dumitru pe PRwave:

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published.