Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandul de haine și accesorii sportive 4F a ales The House PR Agency pentru a coordona campaniile locale de comunicare

Brandul de haine și accesorii sportive de top 4F a ales The House PR Agency pentru a coordona campanile locale de comunicare, datorită expertizei strategice și creative a echipei de relații publice.

The House PR Agency dezvoltă și implementează planul de marketing și PR, mai mult, echipa gestionează profilurile 4F în social media și menține relațiile cu presa și influencerii.

“Scopul nostru este să poziționăm 4F pe piața din România drept un brand sportiv modern, la modă și cool, în linie cu interesul din ce în ce mai mare al consumatorilor pentru sport. Am ales The House PR Agency datorită faptului că au dovedit o înțelegere profundă a nevoilor noastre și pentru că au livrat cel mai complex plan de comunicare. Credem că echipa va implementa acest plan într-un mod creativ, ce va reprezenta cu adevărat brandul nostru în România.” declară Daria Sulgostowska, purtător de cuvânt OTCF, companie deținătoare a 4F și Outhorn, branduri de îmbrăcăminte sport precum și a magazinlor multibrand 4Faces .

Brandul 4F s-a lansat pe piața din România în luna septembrie a acestui an prin deschiderea a 3 magazine, toate localizate în București. Acestea se află în cadrul celor mai populare mall-uri din capitală: Promenada, Park Lake și Mega Mall. Brand-ul își extinde în mod continuu rețeaua, ca urmare a planului de afaceri actual ce își propune să cucerească estul și sudul Europei cu noi magazine în Republica Cehă, Letonia, Slovacia și România.

Ne bucurăm să pornim alături de 4F în călătoria sa pe piața locală și credem că brandul are un potențial ridicat de a deveni foarte iubit în România, după ce a intrat în alte piețe din regiune. Am început colaborarea noastră cu un pas uriaș – lansarea oficială, ce a coincis cu deschiderea primelor 3 magazine din România. Acest pas s-a dovedit a fi un succes.” declară Valeria Tudor, fondatorul şi directorul general The House PR Agency.

4F deține aproximativ 200 de magazine monobrand în Polonia și este prezent în 27 de țări datorită unei rețele dezvoltate de parteneri. Produsele 4F sunt de asemenea disponibile în mai mult de 300 de magazine multi-brand în Europa.

Semnătura 4F este reprezentată de o combinație între produse de calitate, tehnologie, materiale moderne și design la modă, promovând un stil de viață activ și motivându-i pe oameni să își depășească obstacolele. Pentru mai mult de 12 ani, 4F a sprijinit în mod constant sportivii profesioniști, precum și amatori ce practică o varietate de sporturi.  4F deține o echipă puternică de creație ce proiectează în totalitate produsele, pornind de la conceptul inițial, selectând cele mai recente tehnologii, asigurând un finisaj de calitate și culori la modă și terminând cu un design-ul final, atât funcțional, cât și în tendințe.

The House PR Agency a marcat o creștere consistentă a cifrei de afaceri prin extinderea constantă a portofoliul cu branduri locale și europene, iar colaborarea cu brandul 4F de brand este un pas extrem de important în dezvoltarea agenției.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.