Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

4cars evolueaza operand schimbari importante la nivel vizual si editorial

Din 4 septembrie, revista auto 4cars anunta schimbari importante in structura revistei. Acestea marcheaza trecerea produsului intr-o noua etapa a evolutiei sale, vizand consolidarea brandului si reafirmarea declaratiei de intentie: real, sincer, prietenos, util. 
   
4cars este prima publicatie auto care vorbeste oamenilor reali despre masini reale. Centrand mereu continutul editorial pe problemele cu care se confrunta soferii, 4cars a reusit sa castige in 3 ani de existenta simpatia si increderea soferului bucurestean. Trecuta de testul timpului si al publicului, revista 4cars intra pe 4 septembrie intr-o noua etapa a maturizarii produsului. Pastrandu-si misiunea si valorile de brand, produsul se consolideaza prin operarea unor schimbari strategice la nivel vizual si editorial. Noua formula vizuala, mai moderna si mai dinamica, mareste impactul brandului prin doua beneficii imediate pentru cititor: mai prietenoasa si mai usor de citit. “Consumatorul, fie ca vorbim de cititor sau cumparator, stabileste ritmul pietei si al evolutiei. Ma bucur ca 4cars stie sa pastreze ritmul in ceea ce priveste exigentele si dorintele cititorilor sai. Pentru noi, 4cars este valoros datorita faptului ca reprezinta un canal de comunicare pertinent si credibil cu publicul tinta.“ afirma Bogdan Pasa, PR Coordinator Kia Romauto.
   
La nivelul continutului editorial, revista se va imbogati cu rubrici noi. Acestea vor reflecta cele mai actuale tendinte, vor prezenta cele mai stringente situatii cu care se intalnesc soferii dar si cele mai utile solutii pentru acestea. Zona de listing a serviciilor din cadrul revistei va fi redusa sensibil in favoarea continutului editorial.    Schimbarile operate incepand cu primul numar din luna septembrie au rolul de a oferi anuntatorilor un suport adecvat de comunicare. Acest obiectiv nu putea fi atins decat venind in intampinarea asteptarilor cititorilor, carora 4cars le-a castigat simpatia si increderea.
   
4cars – revista auto gratuita – apare joi, de doua ori pe luna, si se distribuie exclusiv in Capitala, in retelele benzinariilor Mol si Lukoil, in peste 100 de locatii cu specific auto si in mai mult de 150 de locatii HoReCa (prin reteaua Spin Media). Revista, tiparita in format A5, are un numar de 32 de pagini, un tiraj auditat de BRAT de 20.000 de exemplare si beneficiaza de studiul SNA.

Bucuresti, 08.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.