Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

4AcePR lanseaza platforma de expeditii door-to-door Eurosender pe piata din Romania

4AcePR, agenție de comunicare integrată cu peste 13 ani de experiență, va gestiona activitățile de lansare și comunicare strategică a brandului Eurosender pe piața locală.

Eurosender, unul dintre liderii motoarelor de rezervare europene pentru comenzi de expediere de articole în cadrul Uniunii Europene, a fost lansată în 2014, ca parte a accelatorului pentru companii Pro 7 Sat 1 Accelerator, și se află într-un proces de extindere.

Strategia de comunicare implementată de 4AcePR pentru Eurosender va include într-o primă fază activități de media relations, coordonare de evenimente și suport în dezvoltarea unor parteneriate strategice.

Eurosender.com este un motor de expediere user-friendly, prezent în 26 de țări, care oferă expediții door-to-door în Uniunea Europeană, la costuri reduse, datorită parteneriatelor dezvoltate cu unii dintre cei mai mari curieri europeni (de exemplu, UPS, DPD, GLS, SEUR, Parcel Force, ACS etc). Plata expediției se face online, prin card de credit sau Paypal, iar coletul poate fi urmărit printr-un instrument de tracking, timpul mediu de tranzit fiind de 3 zile lucrătoare, în funcție de locul de preluare/livrare.

“Nivelul ridicat de înțelegere a specificului business-urilor cu prezență internațională, datorat apartenenței la rețeaua de agenții independente, PR Network, precum și experiza îndelungată în promovarea unor startup-uri ne-au permis trasarea unei strategii, care suntem siguri că va poziționa pe termen lung Eurosender și în România ca un lider în domeniul expedițiilor”, a declarat Mihaela Mitu, Managing Director 4AcePR.

“România este una dintre principalele piețe pentru noi, având un potențial de dezvoltare extrem de ridicat, prin prisma numărului mare de expediții, precum și a nevoii unor soluții mai eficiente la nivel de timp și costuri pentru acest tip de servicii. Partenerul nostru de comunicare a înțeles perfect nevoia noastră de poziționare, iar strategia de promovare construită împreună va avea o componentă importantă de educare, în ceea ce privește asigurarea securității și confortului serviciilor de expediție, precum și a unui raport calitate-preț corect”, a declarat Mihaela-Gabriela Buzoianu, Country Manager pentru România, Eurosender.

Eurosender se adresează atât segmentului B2B, cât și a celui B2C – români din afara țării (expați, imigranți, studenți), precum și celor care au rude în afara țării.

Bucuresti, 15.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *