free download 78 travel guides written by experts

40 de ani de activitate pentru Action Global Communications

Action Global Communications, companie independentă de consultanţă full-service în relaţii publice, aniversează astăzi 40 de ani de activitate. Compania şi-a dezvoltat o reţea puternică de 44 de agenţii proprii şi partenere în Europa Centrală şi de Est, Rusia, ţările CIS, Asia Centrală, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi zona mediteraneană.

„În anii ’80 viziunea mea a fost să construiesc un business care să devină prima reţea de consultanţă full-service în relaţii publice din pieţele emergente. Astăzi, aceste pieţe nu sunt doar în centrul atenţiei la nivel mondial, ci se află printre liderii economiei globale,” a declarat Tony Christodoulou, fondator şi CEO al Action Global Communications. „Pe măsură ce compania se dezvolta am realizat că, în timp ce ofeream clienţilor noştri soluţii de comunicare eficiente, adaptate specificului local, jucam şi un rol în educarea pieţei, pentru ca valoarea muncii noastre să fie înţeleasă,” spune Christodoulou.

Primul client al companiei fondate în Nicosia în 1971 a fost British Overseas Airways Corporation, care a devenit ulterior British Airways. Momentul a marcat începutul unui parteneriat de 40 de ani între Action şi compania aeriană. În 1988 Action a făcut primul pas în construirea reţelei sale internaţionale, deschizând la Atena prima, şi acum cea mai veche agenţie de relaţii publice full-service din piaţa elenă. Următorii ani au fost marcaţi de consolidarea rapidă a brandului Action în Orientul Mijlociu şi în Europa de Est, iar în prezent reţeaua Action Global Communications numără 44 de birouri.

De-a lungul celor patru decenii, unele dintre cele mai proeminente branduri din lume s-au numărat printre clienţii Action – British Airways, BP, Aston Martin, Microsoft, OMV, Nabucco, Boehringer Ingelheim sau Siemens fiind doar unele dintre acestea. De asemenea, Action acordă consultanţă unor instituţii şi organizaţii guvernamentale, asigurând şi comunicarea eficientă pentru o serie de programe de amploare ale Uniunii Europene.

Prin acoperirea unei regiuni care se întinde de la est, din Kazakhstan şi Pakistan, până la vest, în Maroc şi Belgia, reţeaua Action este încă în plină dezvoltare: „pentru viitor ne propunem, aşa cum am făcut şi în ultimii 40 de ani, să oferim rezultate excepţionale clienţilor noştri şi să ne extindem reţeaua în ţări în care alte companii se tem să pătrundă,” a adăugat Christodoulou.

În România, compania este prezentă încă din 1997, iar activitatea full-service a început în 2001. Action Global Communications s-a dezvoltat împreună cu piaţa locală de comunicare, devenind una dintre companiile de top din industria de profil. Biroul local oferă servicii integrate de comunicare internă şi externă, inclusiv prevenţia şi gestionarea crizelor, comunicarea în perioade de schimbare, consultanţă de management sau media training. Action a acordat consultanţă pentru unele dintre cele mai importante proiecte de investiţii străine în România, inclusiv privatizarea Petrom cu grupul OMV şi Electrica Muntenia Sud cu Enel.

În prezent echipa de 10 consultanţi lucrează pentru clienţi precum: Boehringer Ingelheim, Enel, GTS Telecom, Immofinanz Group, OMV, Orkla Foods România, Porsche Finance Group, Rosegur sau voestalpine.

„Ne vom păstra abordarea axată pe eficienţă şi rezultate a reţelei noastre, care ne-a adus atât de departe. Ne bucurăm să fim realmente parteneri pentru clienţii noştri şi să le oferim acea perspectivă obiectivă, de care au nevoie în afacere,” a declarat Ruxandra Scorţea, Managing Director al grupului în România.

„Suntem parte a unei reţele puternice, în prezent printre cele mai mari companii independente în domeniul relaţiilor publice, şi un deschizător de drumuri în această regiune. În acelaşi timp, fiind o afacere de familie, păstrăm flexibilitatea şi spiritul antreprenorial, având astfel un model de business unic pe piaţa companiilor de profil. Vom continua să creştem business-ul prin parteneriate autentice şi prin servicii de comunicare ce îmbină experienţa internaţională cu buna cunoaştere a pieţei locale” adaugă Ruxandra Scorţea.

Reţeaua are în prezent peste 300 de angajaţi în ţările în care este prezentă. „Am căutat să angajăm oameni cu adevărat deosebiţi şi de calitate în echipele locale din fiecare ţară, oameni care înţeleg piaţa şi dinamica afacerii noastre. Am investit în resursele necesare pentru a oferi rezultate clienţilor şi pentru a-i sprijini în afacerile lor într-o lume definită de viteza informaţiei” spune Christodoulou.

Nicosia este sediul central al companiei datorită locaţiei strategice din centrul regiunii. „Atât fusul orar, cât şi localizarea geografică au făcut din biroul nostru din Cipru locaţia ideală pentru coordonarea eficientă a reţelei,” a adăugat Christodoulou. „În ultimii zece ani centrul nostru de coordonare şi consultanţă din Nicosia a fost punctul unic de contact pentru mulţi dintre clienţii noştri, oferind suport integrat pentru campanii care s-au derulat pe pieţe multiple. Cu această structură şi cu o reţea locală puternică ne-am ridicat la înălţimea aşteptărilor şi exigenţelor clienţilor noştri.”

Bucuresti, 13.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *