free download 78 travel guides written by experts

4 speakeri de top iti arata cum sa nu-ti ‘arzi’ leadurile de vanzari

la ”Marketing in Direct”, editia a 2-a

Gabriel Mureşanu (Head of Telesales Vodafone România), Cristian Nicoară (General Manager HILT Training), Oana Radu (Learning & Development Manager GE Money) şi Silvia Iordache (Marketing Analyst Valoris Center) vor prezenta cele mai bune tehnici şi vor dezbate tendinţele actuale de vânzări directe în cadrul workshopului ”Telemarketing & Telesales”, la cea de-a doua ediţie a Conferinţei Internaţionale ”Marketing în Direct”.

Cu o experienţă de peste 15 ani în serviciile telecom din România, Gabriel Mureşanu a reuşit să-şi dezvolte abilităţi de management şi leadership într-o industrie dinamică, în permanentă evoluţie. Gabriel şi-a început cariera în 1994 ca reprezentant de vânzări şi în scurt timp a fost numit Director de Vânzări, pentru ca din 1997 să continue ascensiunea în industria de telecom, fiind responsabil al departamentului Telesales. De peste patru ani ocupă funcţia de Director Telesales Vodafone România. ”Satisfacţia cea mai mare atunci când conduci o echipă tânără de telesales vine din formarea şi dezvoltarea lor ca oameni, conştienţi de forţele proprii, care au învăţat să-şi găsească curajul, să-şi depăşească temerile, să lupte cu ei sau cu oricine trebuie pentru a-şi realiza ţelul propriu. Aşadar, dacă vreţi să aveţi succes în telesales, recomandarea cea mai puternică pe care o pot da e să investiţi în oameni, în metodele şi expertiza de Self Confidence Atitude şi Life&Personal Goals Coaching.”, este îndemnul lui Gabriel către practicienii din telesales. La Conferinţa ”Marketing în Direct”, Gabriel Mureşanu va susţine prezentarea ”Telesales – Developing or Burning – People & Business Opportunities !?”, analizând tehnicile de vânzări de succes.

Experienţa de peste 8 ani în domeniul relaţiilor cu clienţii reprezintă cartea de vizita a lui Cristian Nicoară, pentru pregătirea şi motivarea angajaţilor care lucrează direct cu clientul.

Metodele şi tehnicile folosite adaugă valoare programelor implementate, oferind rezultate ridicate în ceea ce priveşte nivelul de performanţă al participanţilor, atât în aria de comunicare telefonică specializată, în domenii precum preluarea reclamaţiilor, telesales sau colectare debite cât şi pentru servicii de suport telefonic, faţă în faţă sau în scris. ”Dariei îi place să cumpere” este titlul prezentării pe care Cristian o va susţine în cadrul workshop-ului ”Telemarketing & Telesales”, evidenţiind o serie de aspecte des întâlnite în practică şi care determină alte reacţii din partea clienţilor decât cele aşteptate.

Oana Radu este specialistă în training, customer service, resurse umane, dezvoltare personală şi profesională. şi-a început cariera din poziţia de Training Specialist la Vodafone România, continuând activitatea în cadrul aceleaşi companii cu responsabilităţi de Team Leader- Customer Service for Consumer Market. Ocupând ulterior funcţii precum field manager sau Customer Service Training Coordinator, Oana este în prezent Learning & Development Manager GE Money. La Conferinţa ”Marketing în Direct”, prezentarea Oanei, sub denumirea ”Project YOU”, va evidenţia cele mai importante elemente de management al carierei, poziţionând experienţa de muncă într-un call center de telesales ca fiind un start foarte valoros în carieră.

Cu o experienţă de 9 ani în marketing, Silvia Iordache este în prezent director de marketing la Valoris Center. Experienţa sa profesională a fost construită în zona business-to-business (B2B), anterior ocupând diferite funcţii în cadrul departamentului de marketing în companii de renume ce activează pe piaţa din România. În ceea ce priveşte mediul online, ca şi proiect personal, a construit un blog unic în România (//silvia-iordache.blogspot.com/). In cadrul workshop-ului Silvia va face o analiză comparativă a rezultatelor înregistrate la nivelul diferitelor canale de promovare, cu argumente pentru componenta de Telemarketing. Expunerea ei va fi susţinută şi de o parte practică, prezentând câteva studii de caz pe modul de construcţie a unei campanii de telemarketing, cu scripturi de apel diferite, în funcţie de persoana căreia i se adresează şi evidenţiind posibile greşeli în construcţia scriptului.

Cei patru speakeri ai workshopului ”Telemarketing & Telesales” vor prezenta atât aspecte teoretice importante de telesales, cât şi studii de caz edificatoare şi soluţii tehnice moderne, aplicabile în activitatea curentă dintr-un call center. Caracterul practic şi interactiv al prezentărilor este menit să inspire, să motiveze şi să sprijine atât dezvoltarea profesională, cât şi dezvoltarea personală a participanţilor.

În paralel cu workshopul dedicat tehnicilor de telemarketing si vânzări, se vor desfăşura alte doua workshopuri, începând cu ora 15.30: ”Online & Mobile Marketing” şi ”Concept & Creativitate”, susţinute, pe de o parte, de către Maia Novolan, Doru Panaitescu şi Andrei Georgescu, precum şi de Alex Mira, Marius Pop şi Cosmin Lăcătuşu, pe de altă parte.

Alături de speakerii români, alţi cinci specialişti străini vor prezenta practicile şi tendinţele industriei de comunicare directă la cea de-a doua ediţie a Conferinţei „Marketing în direct”: John Griffiths („bis” la „Marketing in Direct”, la cererea publicului), Patrick Collister, Tania Bianchi, Colin Egan şi Dela Quist. Moderatorul Conferinţei este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale – prima platformă de marketing afiliat din România şi cunoscut în lumea publicităţii de mai bine de 14 ani.

Evenimentul este susţinut de Agrafa, Cărtureşti, Media Image, Digital Cable Systems, Meteor Press, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, Valoris Center.

Bucuresti, 04.08.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *