Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

4 lucruri pe care trebuie sa le stiti cand alegeti un sistem de gestiune a afacerilor

Siveco

Sistemele ERP (Enterprise Application Suite) ajută managerii să-şi controleze costurile şi să elimine pierderile

Orice business real are nevoie de o soluţie de gestiune a afacerilor. În special în perioadele de criză, implementarea unei solutii ERP ajută la creşterea eficienţei organizaţiilor, la reducerea costurilor şi eliminarea pierderilor.

Dar ce trebuie să aveţi în vedere atunci când doriţi să implementaţi o soluţie ERP?
Sorin Dimofte, director implementare SIVECO Applications 2011, în cadrul SIVECO Romania, oferă 4 criterii care trebuie urmărite pentru a face cea mai bună alegere.

Soluţia. Trebuie analizate şi evaluate nevoile şi obiectivele companiei şi stabilite soluţiile care pot răspunde cel mai bine acestora.

Furnizorul. Trebuie evaluată experienţa furnizorului, implementările făcute de acesta şi rezultatele pe care le-a obţinut. Flexibilitatea şi capacitatea de a finaliza cu succes proiectele de informatizare sunt principalele criterii în alegerea acestuia.

Costurile. Trebuie obţinut un raport corect preţ-performanţă. Este important de reţinut că nu doar preţul determină costurile proiectului, ci şi costurile schimbării organizaţionale (informatizarea aducând o schimbare profundă în procedurile, fluxurile, şi chiar în cultura organizaţională), efortul utilizatorilor finali pentru asimilarea noului instrument de lucru, efortul managementului pentru trecerea la conducerea afacerii prin intermediul sistemului ş.a.

Durata. Trebuie agreat cu furnizorul un termen realist pentru implementare. Se recomandă stabilirea clară a responsabilităţilor pe durata proiectului atât pentru Furnizor, cât şi pentru Client.

Lăcrămioara Bârseti, director SIVECO Applications în cadrul SIVECO Romania, declară: “Investiţia în soluţii de tip Enterprise Application Suite asigură creşterea performanţelor activităţii companiilor prin optimizarea proceselor (de exemplu, gestionarea lichidităţilor, scăderea timpilor de producţie şi livrare, optimizarea stocurilor, scurtarea ciclurilor financiare), oferind în acelaşi timp informaţii corecte factorilor de decizie. Practic, nici un business real nu poate funcţiona fără ERP”.

Bucuresti, 24.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.