Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

4 accesorii de birou care ajuta la o organizare eficienta

accesorii de birou

Organizarea si ordinea sunt doua elemente cheie pentru productivitate ridicata. Atunci cand toate lucrurile sunt la locul lor si cand ai la indemana toata gama de accesorii de birou necesara pentru o organizare eficienta, iti va fi mult mai usor sa lucrezi si sa navighezi prin multitudinea de obiecte, taskuri si documente din biroul tau. Intreaga echipa va fi mult mai productiva atunci cand utilizezi metode moderne de organizare cu ajutorul accesoriilor.

Vestea buna este ca nu trebuie sa faci investitii majore in sensul acesta, pentru ca pe Grandoffice gasesti accesoriile de birou la cele mai bune preturi.

Ace si piuneze

Lucrezi in echipa si fiecare persoana implicata are o serie de taskuri desemnate? Atunci probabil ca ai si un loc comun in care va lasati mesaje si in care expuneti anumite informatii de uz comun. De cele mai multe ori este vorba despre un panou de lucru in care toate aceste documente si hartiute sunt prinse. Utilizand ace si pioneze poti cu usurinta sa modifici informatiile distribuite atunci cand cele vechi nu mai sunt de actualitate. Tot ce trebuie sa faci este sa scoti vechiul document si sa il etalezi pe cel nou.

Tavite pentru documente

Hartiile si documentele stau cel mai bine in dosare, insa este complicat sa tot scoti si sa reintroduci hartii intr-un dosar, motiv pentru care, documentele des utilizate si formularele pot fi puse intr-o tavita pentru documente, care va ramane mereu deschisa in fata ta pe birou si iti va oferi acces rapid la documentele de care ai nevoie.

accesorii de birou

sursa foto

Suporturi pentru pixuri si alte accesorii

Pixuri, markere, creioane, post-it-uri, agrafe, ace si cleme – toate sunt pe birou si de cele mai multe ori imprastiate, ceea ce face dificila gasirea lor exact atunci cand ai nevoie. Daca tot ceea ce vrei este sa gasesti cutia cu capse rapid pentru a da un set de documente unui client, nu vei crea deloc o impresie buna daca rastorni biroul in fata lui. Cu ajutorul unui suport pentru pixuri si accesorii vei reusi cu siguranta sa ai la indemana tot ce iti trebuie.

Agrafe si clipusuri

Capsarea este in general un proces definitive, iar atunci cand stii ca trebuie sa mai adaugi documente in teanc sau ai o hartie suplimentara cu un mesaj pentru un coleg, poti prinde totul in cleme astfel incat sa nu gauresti hartia. Documentele care au fost capsate, decapsate si recapsate arata in cele din urma foarte rau fiind pline de mici gauri in colturi.

Foarfeci

Intr-un birou foarfeca este nelipsita. Oricat de priceput ai fi la ruperea hartiei si indiferent de cat de bine o presezi atunci cand o indoi, tot timpul exista riscul de a o distruge atunci cand o rupi. Cu ajutorul unei foarfeci vei reusi sa tai partile de documente drept si vei obtine un aspect profesional. De asemenea, in momentul in care desfaci ambalaje si cutii cu consumabile vei arata mult mai in ton cu jobul utilizand o foarfeca, decat atunci cand utilizezi proprii dinti sau improvizatii.

Toate aceste accesorii de birou sunt accesibile si usor de achizitionat, iar scopul lor este acela de a-ti face munca mai usoara.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.