Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

3% intentii de vot in mediul rural si 2,4% la nivel national pentru PNTCD

PNŢCD consideră că singurul scop al sondajelor de opinie este manipularea electoratului, acestea reprezentând interesele politicienilor şi nicidecum realitatea. Diferenţele uriaşe între rezultatele sondajelor realizate de un institut sau altul scot în evidenţă acest lucru.

 

În luna mai PNŢCD a comandat un sondaj de opinie CURS, reprezentativ la nivel naţional, care situează partidul la 2,4 procente din preferinţele electoratului, cu 3% intenţii de vot în mediul rural. De asemenea, acest sondaj arată şi tendinţa de creştere a PNŢCD la 5 procente. Astfel, la întrebarea „dacă aţi putea vota două partide, care ar fi al doilea partid pe care l-aţi alege?”, 5% dintre repondenţi au ales PNŢCD. Potrivit aceluiaşi sondaj, PD ar obţine 42% din sufragii, fiind media între cei 38% obţinuţi în mediul rural şi 46% în mediul urban. PSD ar obţine 20,8%, PNL 12,1%, PNG 8,9%, UDMR 4,8%, PRM 4,6 iar PLD doar 1,5%.

În urmă cu câteva zile, media românească a prezentat un al sondaj CURS cu următoarele date: PD – 43% , PSD – 19 procente. Pe locul trei, PNL are 11%, PNG – 7%, iar  PRM şi UDMR trec de pragul electoral. Potrivit sondajului CURS, PLD, PC, PNŢCD şi PIN ar rămâne în afara legislativului, având sub cinci procente.

În aceeaşi perioadă, IMAS dă publicităţii un sondaj în care datele sunt complet diferite. Astfel, PD ar obţine 50% din sufragii, PSD-15%, PNL – 10% iar PNG 9%. PLD, PRM şi UDMR, ar avea 4%, iar PC, PNŢCD şi PIN, toate câte un procent.

Diferenţele mari arată, aşadar, neprofesionalismul dar şi lipsa de moralitate a acestor aşa-zise cercetări ştiinţifice. PNŢCD îndeamnă electoratul să-şi contureze preferinţele printr-o evaluare obiectivă a activităţii partidelor şi nu după „trendurile” prezentate în mass-media.  

Bucuresti, 5.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.