Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2Parale: Valentine’s Day a adus vanzari online cu 40-50% mai mari

2Parale

– Cosmeticele și bijuteriile sunt în topul creșterilor –

Valentine’s Day a generat celor peste 300 de magazine online din 2Parale vânzări mai mari cu 40-50% față de perioada similară a anului trecut. Cumpărătorii online au acordat mai multă atenție tipurilor de produse comandate, în topul creșterilor aflându-se bijuteriile, cosmeticele și produsele electronice&îngrijire personală, comparativ cu anii trecuți când se achiziționau multe produse generale din categoria Cadouri. Însă, spre deosebire de 2013, românii au cheltuit sume mai mici în multe cazuri.

Potrivit datelor analizate de 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România, au existat mai multe căutări pentru “cadouri bărbați” versus “cadouri femei” (sursa Google AdWords Keyword Planner), comportament corelat și cu obiceiurile de cumpărare ale femeilor, care se decid mai greu înainte de a achiziționa un produs.

Vârful cumpărăturilor a fost în perioada 11-12 februarie, cu doar câteva zile înainte de Valentine’s Day. Românii au continuat însă să plaseze comenzi în număr mare inclusiv pe 14 februarie.

Ce produse s-au cumpărat

Ca obiceiuri de cumpărare online, în perioada 8-16 februarie au fost preferate produse din categoriile Bijuterii, Ceasuri, Lenjerie, Flori, Electronice&Îngrijire personală. În topul segmentelor cu cele mai mari evoluții la nivel de vânzări, comparativ cu 2013, se află magazinele de cosmetice (+95%) și cele de bijuterii (+69%), a căror creștere derivă și din diversificarea ofertei, pe piață activând atât branduri mari, precum AVON și Yves Rocher, cât și magazine online de nișă, axate pe produse naturiste sau articole de argint. În top se află și articolele vestimentare și de încălțăminte, ale căror vânzări s-au majorat cu peste 30%.

Pentru domni se pare ca au fost alese mai degrabă produse IT&C și, spre deosebire de 2013, mai multe electronice, categoria marcând o creștere anuală de peste o treime.

În multe situații s-a observat diminuarea bugetului alocat pentru o comandă, astfel că, pe categorii de produse precum Bijuterii, Ceasuri, Lenjerie a scăzut valoarea medie a unei tranzacții. Pe de altă parte, cheltuielile pentru electronice s-au dublat per comandă, iar pe IT&C au crescut. De altfel, cele mai scumpe achiziții din perioada analizată vin din segmentul IT&C, unde sunt tranzacții și de peste 10.000 lei.

Potrivit obiceiurilor de consum din anii trecuți, se așteaptă un nou vârf al cumpărăturilor în jurul datei de 20 februarie, anterior zilei de Dragobete.

Mai multe informații despre vânzările în timp real din aceste zile sunt disponibile pe 2parale.ro/realtime.

Bucuresti, 18.02.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.