Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2activePR comunica pentru Apemin Tusnad

2activePR va derula programe ce acoperă domeniul PR – atât al comunicării corporative cât şi al comunicării de produs – pentru cunoscutul producător de ape minerale, Apemin Tuşnad.

Apemin Tuşnad a ales agenţia de relaţii publice 2activePR pentru desfăşurarea activităţilor sale de comunicare, în urma unui proces de selecţie desfăşurat în lunile mai şi iunie. Noua campanie de comunicare şi-a demarat acţiunile începând cu data de 1 iulie. "Am ales agenţia 2activePR pentru lunga lor experienţă în domeniu, o bună relaţie cu mass media, precum şi devotamentul lor pentru oferirea unor servicii de calitate. Ne-au câştigat încrederea chiar de la început cu entuziasmul lor şi atitudinea dinamică şi proactivă”, a declarat Ugrai Orsolya, PR coordinator pentru Apemin Tuşnad.

Societatea Apemin Tuşnad s-a format în 1999, prin divizarea societăţii Perla Harghitei. Fosta secţie de îmbuteliere a căpătat personalitate juridică independentă şi a devenit societate pe acţiuni cu capital 100% roman şi privat (Kurko Gyarfas:72,5%; Perla Harghitei: 24,5%; alţii: 3%).  Ca produse specifice Apemin Tuşnad sunt cunoscute apa minerala naturală, natural carbogazoasă “Tuşnad”, apa de masă carbogazoasă “Izvorul Ascuns”, apa de izvor plată “Izvorul Zânelor”.  Din vara acestui an Apemin Tuşnad a intrat şi pe segmentul băuturilor răcoritoare necarbogazoase prin importul şi distribuţia brandului bulgar “FLORINA”.

“Ne face o deosebită plăcere să lucrăm cu branduri româneşti de succes. Apemin Tuşnad este al treilea client român din portofoliul nostru, după Albalact şi Wizrom. Apemin Tuşnad este o companie cu o gândire limpede, ca apa de izvor, o companie preocupată de binele comunităţii în care trăieşte, cu o remarcabilă implicare socială. Avem convingerea că bogata noastră expertiză în FMCG ne va ajuta să contribuim la creşterea notorietăţii şi succesului Apemin Tuşnad” a declarat Corina Bârlădeanu, general manager 2activePR.

Bucuresti, 9.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.