Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

27.000 de utilizatori intr-o singura zi pentru campania Alka

Peste 5.500 de eseuri înscrise în concurs

5.577 de doamne şi domnişoare cu vârste cuprinse între 16 şi 69 de ani au dat curs invitaţiei Alka de a participa la competiţia „Ingrediente pentru o zi perfectă”, descriind cum îşi imaginează o zi ideală. Concursul s-a derulat pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicată campaniei – www.alkaoziperfecta.ro -, aceasta fiind accesată de peste 27.000 de utilizatori.
   
Majoritatea concurentelor care au înscris eseuri în competiţie şi-au imaginat ziua ideală alături de “persoana iubită” (54%), un procent de 27% dintre participante au optat pentru o zi petrecută alături de familie, în timp ce 19% şi-au imaginat ziua perfectă alături de prieteni.

Starea de spirit predominantă a fost optimismul, pentru care şi-au exprimat opţiunea 1515 participante, restul concurentelor descriindu-se într-un procent foarte mare ca îndrăgostite (13%), active (12%) sau relaxate (8%). În topul stărilor alese urmează melancolia şi romantismul, doar 3%  dintre concurente alegând propriu-zis “fericirea” ca stare de spirit pentru această zi.

Activitatea cel mai des menţionată a fost ieşitul în oraş, 43% dintre participante dorindu-şi plimbări în aer liber, mersul la cumpărături, o cină romantică sau un film. În topul preferinţelor, excursiile la munte ocupă locul doi (36%), urmate de vacanţele la mare sau în locuri exotice (21%).

„Tot acest demers răspunde dorinţei noastre de a căuta mereu noi insight-uri despre consumatorii noştri, pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor lor. Ne bucurăm că am putut oferi premizele unei zile perfecte pentru un număr atât de mare de doamne şi domnişoare, cu această ocazie specială”, declară Amir Krenzia, Director General ALKA Grup.  

Juriul format din Oana Cuzino (realizator TV), Ştefana Samfira (actriţă), Andi Moisescu (realizator de televiziune) şi Andrei Cohn (director de creaţie – Cohn & Jansen Ashley & Holmes)  a desemnat câştigătoarea acestei campanii în persoana doamnei Delia Potop din Bucureşti.Aceasta şi-a imaginat ziua ideală alături de membrii familiei, accentuând faptul că iubirea acestora reprezintă cel mai autentic motiv de bucurie. Alka i-a acordat câştigătoarei premiul în valoare de 1.000 de Euro, cu care aceasta îşi va putea procura „ingredientele” necesare pentru a trăi în realitate o zi perfectă alături de cei dragi.

Bucuresti, 19.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.