Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

24-FUN si F5 lanseaza versiunea web 2.0 a ghidului de divertisment 24FUN

Noul 24FUN.ro – prima comunitate 2.0 dedicata pasionatilor de divertisment si cultura urbana, dezvoltata in parteneriat de 24-FUN si F5; propune utilizatorilor o experienta web complexa, axata pe implicarea activa a acestora in generarea de continut, interactivitate maxima si crearea de retele de prieteni in jurul preferintelor de timp liber.

“Prin calitatea editoriala a revistei, prin evenimentele la care a fost partener si actiunile initiate, brandul 24FUN a reusit sa se impuna ca trend-setter pe piata ghidurilor de timp liber, educand consumul de divertisment din Romania si, totodata, stabilind o relatie stransa cu publicul sau. Acum, acest awareness se va transfera cu success si in online, unde 24FUN.ro va deveni lider in cateva luni” afirma Alex Sandulescu, general manager 24-FUN.

“In noua versiune 24FUN.ro am incercat sa ordonam informatia cat mai simplu pentru vizitator, cat mai usor de accesat, cu un design atractiv. Pe partea de comunitate evenimentul devine obiectul, centrul de interes al membrilor si al relatiilor dintre ei. Informatiile din editorial de la 24FUN.ro pot fi completate cu galerii foto si filme postate de membrii comunitatii, pot fi votate, comentate si imbunatatite. Incercam sa stangem comunitatea in jurul evenimentelor si sa o segmentam pe domenii de interes” spune Marius Cristea, new media manager F5 Realitatea-Catavencu.

“Cu un brand ca 24FUN nu avem cum sa dam gres. Cooperarea cu echipa revistei a fost admirabila si sunt convins ca, alaturi de colegii de acolo, F5 va dovedi ca succesul din offline poate fi translatat usor si in online” spune Dragos Stanca, managing director F5 Realitatea-Catavencu.

Cu un design prietenos si un meniu interactiv care insoteste userul pe tot parcursul navigarii, ghidul 24FUN.ro este structurat pe doua zone principale: cea editoriala,  concentrata in jurul celor mai importante modalitati de petrecere a timpului liber – film, restaurant, teatru, carte si concert; si zona de comunitate – “Fa-ti cont 24FUN.ro”

La nivel de editorial, 24FUN.ro continua directia strategica a brandului offline, oferind continut de calitate cu caracter informativ-cultural. Astfel, clasificat in functie de trei rubrici – “Evenimente”, “Locuri” si “De Citit”; contentul este, in parte, preluat din revista, in parte realizat exclusiv de echipa online a redactiei, sub forma de review-uri, editoriale, recomandari si materiale multimedia.

De asemenea, la randul lor, membrii 24FUN.ro au posibilitatea de a contribui activ la generarea de continut, prin postarea de fotografii, filmulete si comentarii.

In ceea ce priveste zona de comunitate, ghidul online pune la dispozitia membrilor inregistrati o serie de instrumente pentru crearea unei retele proprii de prieteni si impartasirea de pareri, recomandari si materiale multimedia.

Bucuresti, 16.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.