Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

24 Banking BCR ofera noi functionalitati

Schimbul valutar şi plăţile interbancare în valută, inclusiv plăţi internaţionale, sunt acum disponibile prin 24 BANKING BCR

Clienţii BCR pot efectua schimb valutar şi plăţi interbancare în valută, inclusiv plăţi internaţionale, atât prin telefon cât şi internet. Noile servicii sunt disponibile din această lună prin Alo 24 Banking BCR şi Click 24 Banking BCR.

“Dorim să oferim clienţilor posibilitatea de a efectua de la distanţa toate operaţiunile de care beneficiază într-o unitate BCR, iar noile facilităţi reprezintă un pas semnificativ în această direcţie. Clienţii au libertatea de a alege canalul utilizat, ceea ce asigură un plus de confort, mobilitate şi flexibilitate”, a declarat Cătălin Moise, director executiv al Direcţiei Managementul Canalelor Alternative.

Operaţiunile de schimb valutar din cont se pot efectua, rapid şi sigur, pentru toate valutele cotate la BCR. Operaţiunea este gratuită şi se efectuează în timp real, la cursul de schimb de la ghişeele BCR, între conturile proprii ale clientului.

Prin funcţionalitatea de plăţi interbancare în valută, clienţii pot iniţia transferuri către orice bancă din lume, în toate valutele cotate la BCR. Pentru aceste operaţiuni, clienţii beneficiază de o reducere substanţiala a comisioanelor faţă de cele percepute la ghişeu, cu până la 50% pentru operaţiunile efectuate prin Alo 24 Banking BCR şi cu până la 75% pentru operaţiunile efectuate prin Click 24 Banking BCR.

Serviciul de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR, poate fi utilizat în fiecare zi, după următorul program:
– 24/7 pentru Click 24 Banking BCR
– între orele 8:00-22:00, pentru Alo 24 Banking  BCR

Dezvoltarea noilor funcţionalităţi se înscrie în politica BCR de a îmbunătăţi permanent calitatea serviciilor oferite, BCR venind în întâmpinarea necesităţilor clienţilor săi.

Evoluţia serviciului de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR se reflectă în numărul mare de clienţi care au ales să îl utilizeze şi în valoarea totală ridicată a tranzacţiilor efectuate prin intermeriul Canalelor Alternative după cum urmează:
– numărul total de utilizatori depăşeşte 440.000 la finalul anului 2008
– peste 200.000 utilizatori activi noi în anul 2008
– peste 4.000.000 de operaţiuni (acces la informaţii personalizate şi tranzacţii) efectuate folosind Serviciul de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative.
– peste 250.000 de tranzacţii în valoare totală de peste 620.000.000 echivalent RON.

Bucuresti, 24.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.