Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ŠKODA ENYAQ iV își face debutul în rolul deschizătorului de pluton la Tour de France

SKODA ENYAQ iV as the lead vehicle in TdF

› ŠKODA ENYAQ iV își va face prima apariție în calitate de centru mobil de control al directorului Tour de France, Christian Prudhomme
› Sustenabilitatea și mobilitatea electrică ocupă roluri principale pe scena Tour de France din acest an
› ŠKODA sponsorizează încă din 2004 cea mai cunoscută cursă de ciclism din lume, în calitate de sponsor principal și partener auto

Mladá Boleslav – Imediat după lansarea sa în premieră mondială ce a avut loc ieri, ŠKODA ENYAQ iV se va bucura din nou de lumina reflectoarelor, la startul Tour de France de azi: directorul Christian Prudhomme va folosi primul model ŠKODA bazat pe platforma modulară de electrificare MEB în calitate de Red Car (deschizător de pluton) în

etapa de 183 de kilometri între Gap și Privas. În săptămânile următoare, noua navă-amiral 100% electrică a mărcii ŠKODA va însoți cicliștii în încă 2 etape și va fi echipată cu o gamă largă de tehnologii de specialitate, pentru a asigura coordonarea cursei.

După lansarea sa în premieră mondială ce a avut loc ieri la Praga, ŠKODA ENYAQ iV se va bucura deja din nou de lumina reflectoarelor, la startul Tour de France de azi. Pentru că prima ŠKODA bazată pe platforma modulară de electrificare MEB a fost aleasă pentru a servi ca centru mobil de control pentru directorul Tour de France, Christian Prudhomme.

SKODA ENYAQ iV as the lead vehicle in TdFŠKODA ENYAQ iV își va demonstra calitățile în rolul de lider de pluton (Red Car) în competiția Tour de France
ce va începe azi. Prima ŠKODA bazată pe platforma modulară de electrificare MEB a fost aleasă
pentru a servi ca centru mobil de control pentru directorul Tour de France, Christian Prudhomme.

Vopsit în roșu, acest ENYAQ iV este echipat cu plafon panoramic vitrat, șase antene, sirene speciale, un frigider și sisteme de comunicare de ultimă oră, plus centrul de comandă din spate. Aceste echipamente permit transmiterea datelor din și în automobil, astfel încât Christian Prudhomme să poată da de aici instrucțiuni și să organizeze cursa. El va menține, de asemenea, contactul cu alți membri ai echipei de organizare și cu alte vehicule implicate în concurs și va face schimb de informații cu aceștia. De asemenea, ENYAQ iV are un șasiu modificat pentru a putea fi utilizat la Tour de France. Caroseria automobilului este, de asemenea, personalizată cu diferiții sponsori ai cursei. Acest video vă arată cum a fost transformat ENYAQ iV pentru Tour de France. Pentru detalii despre acest automobil, vă invităm să vizitați WeLoveCycling.com.

Video: ŠKODA ENYAQ iV makes its debut as the lead vehicle in the Tour de France from ŠKODA VIMEO PRO on Vimeo.

Noua navă amiral a mărcii ŠKODA va însoți azi plutonul în etapa de 183 de kilometri între Gap și Privas, precum și contratimpul individual de la Lure și până la La Planche des Belles Filles, plus etapa finală de 122 de kilometri. Aceasta va începe la Mantes-la-Jolie to Paris, și va duce până la linia de finiș de pe Avenue des Champs-Élysées, reprezentând finalul celor 21 de etape și al unui total de 3.470 de kilometri.

La Tour de France vor fi folosite aproximativ 250 de automobile ŠKODA, inclusiv 30 ce poartă emblema iV

ENYAQ iV face parte din flota de aproximativ 250 de automobile ŠKODA puse la dispoziția organizatorilor. Anul acesta ŠKODA participă pentru a 17-a oară ca sponsor principal la Tour de France și de această dată își subliniază strategia de sustenabilitate și de mobilitate electrică, 30 dintre automobilele acestei flote fiind electrificate.

Emblema oficiala Tour de FranceEmblema oficială ediției cu numărul 107 a cursei Tour de France

Având în vedere că aceste modele de automobile simbolizează mobilitatea sustenabilă, la fel ca bicicletele, Tour de France este scena perfectă pentru a le prezenta audienței internaționale.

Campania ŠKODA dedicată ”Celei mai extraordinare familii: cicliștii”

Pentru a marca concursul Tour de France din acest an, ŠKODA a lansat campania de 360 de grade ”Cea mai extraordinară dintre familii: cicliștii”. Campania urmărește comunicarea pasiunii pentru ciclism și a spiritului de echipă al comunității internaționale de cicliști. Alături de pagina web dedicată campaniei WeLoveCycling.com, producătorul auto ceh folosește și canalele sale de social media pentru activitățile sale de comunicare. Spot-uri ale campaniei sunt, de asemenea, prezentate pe posturile TV.

ŠKODA se mândrește cu o tradiție îndelungată de ”motor al ciclismului”

ŠKODA se implică în ciclism și la multe alte niveluri, nu doar în Tour de France. De exemplu, fabricantul de automobile susține și Turul Spaniei (La Vuelta), precum și alte curse internaționale de ciclism, plus numeroase evenimente sportive populare naționale și internaționale. De asemenea, bicicletele și accesoriile corespunzătoare se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.