Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

semnat de Graffiti BBDO

Spot

Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de Allianz–Tiriac Asigurari pentru asigurarile de viata. Campania si-a inceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa.

Allianz–Tiriac, lider pe piata romaneasca a asigurarilor, a dorit sa comunice un serviciu financiar complex – asigurarile de viata – intr-o maniera concreta, cu un mesaj cat mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte in fiecare zi. Conceptul creativ  al spotului este explicat de Mihai Gongu, Senior Copywriter: “E in firea noastra sa avem grija de cei dragi. Fapt vizibil de la lucrurile marunte pana la cele importante – cum este o asigurare de viata.”

Asigurarea de viata este prezentata ca un rezultat firesc al unei nevoi emotionale de baza,  “dorinta de a-ti proteja familia” si acesta este si mesajul – cheie pe care il transmite noua campanie pentru asigurarile de viata Allianz–Tiriac. Campania se adreseaza unui public tinta situat intre 25 – 45 de ani, femei si barbati, cu venituri peste medie, oameni care sunt in ascensiune profesionala in acest moment, dar experimenteaza incertitudinile legate de viitor, incertitudini care se manifesta si prin teama de a nu-i putea ajuta pe cei dragi in momente dificile.  

Prin aceasta campanie, Allianz–Tiriac Asigurari si-a propus ca obiectiv crearea de preferinta pentru oferta sa de asigurari de viata, astfel incat publicul tinta sa o ia in considerare pe lista sa scurta in momentul in care decide incheierea unei asigurari de viata.

Filmarea spotului s-a realizat in 2 zile friguroase, in Bucuresti, sub semnatura regizorului Olli Boem si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiecul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca – Creative Director, Mihai Gongu – Senior Copywriter, Irina Stanciulescu, AV/Foto Producer, Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu – Senior strategic planner, Claudia Avram – Account manager, Corina Gavrilita – Media Manager, Media Direction, iar din partea companiei Allianz–Tiriac Asigurari:  Alina Agurida – Director marketing.

Bucuresti, 3.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.